اجرای عملیات روکش آسفالت جاده دلیجان -سلفچکان

عملیات روکش آسفالت جاده دلیجان -سلفچکان در حال اجرا است.

اجرای عملیات روکش آسفالت جاده دلیجان -سلفچکانامیری رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان دلیجان  در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: عملیات روکش آسفالت جاده دلیجان -سلفچکان بااعتبار ۸۰ میلیاردتومان درحال اجرا است.

امیری افزود: از اهم فعالیت‌های اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان دلیجان در خصوص تعطیلات نوروز اولین مسیر، مسیر رفت و برگشت دلیجان _سلفچگان است که بهسازی و روکش آسفالت در فازاول این طرح به طول ۶ کیلومتر با ۶ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است که تاپایان اسفندماه به پایان خواهد رسید.

وی ضمن عذرخواهی از هموطنان و همشهریان به خاطر تاخیر در اجرای پروژه همچنین ازآمادگی اداره راه و شهرستان دلیجان برای استقبال از بهار ونوروز با خط کشی وزیباسازی معابرشهرستان خبرداد.

رئیس راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان دلیجان ادامه داد: فعالیت‌های بعدی در خصوص خط کشی کلیه معابر هست که کار تخصصی کلیه مسیر‌های محور‌های مواصلاتی و زیباسازی حریم انجام شده است.

وی بیان کرد: نصب علائم و شست‌وشوی علائم هم انجام شده و امید واریم سالی بدون حادثه برای هموطنان داشته باشیم و سلامتی همه هموطنان و راهداران را آرزومندیم.

انتهای پیام / ج

فعالیت‌های نوروزی اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان دلیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.