حجت الاسلام و المسلمین رئیسی:

بهترین حالات انسان مبارزه با نفس است

تولیت آستان قدس رضوی گفت:بهترین حالات انسان خدمت‌گذاری به خلق خدا و مبارزه با نفس است.

بهترین حالات انسان مبارزه با نفس استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی بامداد امروز در مراسم تحویل سال در حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه بهترین حالات انسان خدمت‌گذاری به خلق خدا و مبارزه با نفس است، گفت: از خداوند بخواهیم به هر کدام از ما بهترین زندگی که زندگی دینی، علوی و فاطمی است را عنایت فرماید.
 
وی با بیان اینکه ماه رجب ریسمان الهی بین بندگان است که به حبل الله متوسل شوند، افزود: کسانی که مناجات با خدا در سحرگاهان را دارند، برخی توفیق اعتکاف دارند، برخی نیز ندارند، اما ارتباط خود را با خدا به صورت مستمر دارند و در این ماه به خداوند نزدیک‌تر می‌شوند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به کسانی که از راه دور و نزدیک به حرم مطهر رضوی آمده‌اند تا تحویل سال در کنار امام هشتم (ع) باشند، ادامه داد: امیدوارم همه زائران و مجاورانی که به این مکان مقدس آمده اند، مورد توجه پروردگار قرار بگیرند.

حجت الاسلام رئیسی گفت: تغییرات و نو شدن زمین و افزوده شدن یک سال بر عمر انسان از جمله قدرت خداوند است و ما باید از خدا حول حالنا در سال جدید بخواهیم.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

مراسم تحویل سال در حرم رضوی

برچسب ها: آستان قدس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.