گردشگران نوروزی در بوشهر استقبال شدند

نخستین میهمانان نوروزی بوشهر همزمان با نخستین روز از سال جدید در نقطه ورودی این شهر از سوی استاندار بوشهر مورد استقبال قرار گرفتند.

استاندار بوشهر از مسافران نوروزی به بوشهر استقبال کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نخستین میهمانان نوروزی در نقطه ورودی شهر بوشهر با اهدای گل و محصولات صنایع دستی بومی استان بوشهر مورد استقبال قرار گرفتند.

عبدالکریم گراوند در آئین استقبال از مسافران نوروزی در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدیدن و با بیان اینکه امسال زیرساخت‌های گردشگری افزایش یافته است عنوان کرد: امسال با همت و کاری جهادی برای همه شهرستان‌های استان از شمال تا جنوب و مرکز استان برنامه ریزی وتلاش شده کمی‌ها و کاستی‌های سال گذشته برطرف شود.

وی بیان کرد: تامین زیرساخت‌ها در استان به این معنی نیست که در زمان حاضر هیچ کمبودی وجود ندارد، اما تلاش شده مسافران مشکلات کمتری در حوزه خدماتی و رفاهی نسبت به سال گذشته داشته باشند و اوقات خوشی برای آنان رقم بخورد.

استاندار بوشهر گفت: نوروز سال گذشته هفت میلیون و ۴۰۰ هزار مسافروارد استان بوشهر شد و این استان بعد از استان‌های مازندران و گیلان بعنوان سومین استان گردشگر پذیر در نوروز معرفی شد.

گراوند افزود: ساحل زیبا از جمله قابلیت‌های گردشگری استان بوشهر است در همین راستا امسال برای نخستین بار در راستای گردشگری دریایی یک فروند کشتی راه اندازی شد که انتظار می‌رود مهمانان از این امکانات بهره لازم را ببرند.

وی بیان کرد: استفاده از این امکانات باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای سرمایه گذاران در تقویت و گسترش سرمایه گذاری‌ها می‌شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: همچنین با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان تلاش شده کار ایمن کردن جاده انجام شود و در حوزه بوم‌گردی امسال تاکنون ۲۵۰ واحد اقامتگاه در روستا‌ها راه اندازی شده است.

گراوند گفت: اجرای تمام این برنامه‌ها و تقویت زیرساخت‌ها در استان آغازی برای انجام کار‌های بزرگتر در استان است.

انتهای پیام/م

استقبال از مهمانان نوروزی در نخستین روز از سال۹۸

برچسب ها: نوروز ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.