فرمانده انتظامی مازندران گفت: طرح هوشمند سازی پلیس در راستای مدیریت و کنترل ترافیک جاده‌ای نوروز ۹۸ در استان اجرا می‌شود.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از طرح هوشمند سازی پلیس با بکارگیری تجهیزات نوین تصویری و ارتباطی در راستای مدیریت و کنترل ترافیک جاده‌ای در ایام نوروز ۹۸ در سطح استان خبر داد.

وی افزود: استفاده از دوربین البسه، دوربین‌های پایش تصویری، دوربین‌های پلاک خوان و استفاده از جی پی اس برای هدایت خودرو‌های سازمانی از جمله این اقدامات است.

سردار میرفیضی با اشاره به بکارگیری بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس در ایام تعطیلات نوروز در حوزه‌های مختلف و گشت‌های انتظامی، ترافیکی و تلفیقی، افزود: بیش از ۱۳۰۰ گشت به صورت گشت خودرویی، موتوری و پیاده در تعطیلات نوروز ماموریت برقراری نظم و امنیت در محور‌های مواصلاتی و شهر‌های استان را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش حجم تردد و ترافیک سنگین در محور‌های منتهی به استان مازندران از روز گذشته و با توجه به وضعیت جوی هوا و بارش برف و باران در محور‌ها از رانندگان و سایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

وی گفت: با توجه با بارش شدید برف و ریزش کوه و درختان در جاده سوادکوه و بارش سنگین برف در جاده کیاسر – سمنان، ماموران انتظامی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث با حضور در صحنه و مدیریت جاده‌ای با تعامل وهمکاری دیگر دستگاه‌ها نسبت به ایمنی سازی این محور‌ها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به وقوع بارندگی شدید و سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان مازندران به ویژه روستا‌های حومه شهرستان‌های سیمرغ و میاندورود، گفت: همکاران ما در مجموعه انتظامی شهرستان‌ها در کنار دیگر نیرو‌های امدادی و خدماتی نسبت به امدادرسانی به شهروندان و مردم گرفتار در سیلاب اقدامات و فعالیت‌های خوب و مناسبی داشته اند.

سردار میرفیضی از ارائه خدمات مردم یاری توسط یگان‌های انتظامی در سطح این شهرستان‌ها برای بازسازی و مرمت منازل شهروندان از جمله نقل و انتقال اسباب و اثاثیه منزل برای ترمیم و شستشو و اهداء لوازم اولیه مورد نیاز برای زندگی و اسکان آنان در مناطق امن خبر داد.

انتهای پیام/آ

طرحی برای افزایش نظارت پلیس در جاده های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار