کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی:

سامانه بارشی جدید از فردا عصر وارد استان می شود

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: عصر یکشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود که تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

سامانه بارشی جدید از فردا عصر، وارد استان می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی جدید عصر فردا بصورت رگباری از نیمه جنوبی و نوار غربی استان خراسان رضوی آغاز و در روز دوشنبه همین هفته بر شدت آن افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها بر اثر بارش‌های پیش بینی شده در خراسان رضوی وجود دارد، افزود:  سامانه بارشی قبلی که از چند روز گذشته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته بود هم اکنون از استان خارج شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین میزان بارش خراسان رضوی در ۴۸ ساعت گذشته در مشهد با ۳۴ میلی متر بارندگی بوده است و پس از آن بیشترین بارش در کلات نادری با ۲۷ میلی متر گزارش شده است.

 

افزایش تدریجی دما در استان


فاروقی با اشاره به روند تدریجی افزایش دما از امروز در خراسان رضوی، گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۵ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته پنج درجه افزایش می‌یابد و در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته کنونی بیشینه دمای هوای مشهد به ۲۰ درجه هم افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام//ف.ش

برچسب ها: هوا شناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.