رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبرداد؛

حضور‌۳۲ هزار نفر دراردوهای جهادی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در ایام نوروز ۳۲ هزار نفر در قالب ۱۶۰۰ گروه در حال خدمت رسانی به مردم مناطق مختلف کشور هستند.

حضور‌۳۲ هزار نفر دراردوهای جهادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور که از روز گذشته دیر جنوب کرمان حضور دارد در حاشیه بازدید از گروه‌های جهادی رودبارجنوب گفت: در مجموع هزار و ۶۰۰ گروه متشکل از ۳۲ هزار جهادگر در حال خدمت رسانی در ایام نوز هستند.

وی در خصوص استان‌هایی که دچار سیل شده اند، اظهار داشت: ۱۰۰ گروه ۲۰ نفره در حال امداد رسانی به مناطق سیل زده  درشمال و جنوب کشور هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این سفر از مزرعه گندم که از سوی گروه جهادی فانوس جنوب در منطقه تکل حسن شهرستان رودبار جنوب به مساحت ۱۴ هکتار با کمک بومیان منطقه برای ۵ خانوار اشتغال ایجاد شده ، بازدید کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوربا حضور در بین جهادگران دانشگاه امام حسین (ع) در منطقه زهکلوت شهرستان رودبار جنوب، از فعالیت های این جهادگران در خصوص تکمیل و محوطه سازی گلزار شهدا این منطقه، بازدید کردند.

بازدید از گروه جهادی شهید فرامرزی که در حال ساخت مدرسه ۴ کلاسه در منطقه میل فرهاد شهرستان رودبار جنوب ، مکانی با مسیر خاکی و صعب العبور نسبت به مرکز شهرستان است، از جمله این بازدید‌ها بود.

مفرد مسئول حرکت‌های جهادی کشور، شهریاری جانشین بسیج سازندگی استان کرمان و رئیس بسیج دانشجویی استان به همراه مسئولان بسیج سازندگی دانشجویی استان و شهرستان رودبار زهرایی را در این سفر همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/ح

حضور‌۳۲ هزار جهادگر در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار