برگزاری تظاهرات گسترده در لندن برای برگزاری همه‌پرسی مجدد درباره برکسیت

بسیاری از چهره‌های سیاسی از جناح‌های مختلف و افراد مشهور انگلیس اعلام کرده‌اند برای برگزاری همه‌پرسی مجدد درباره برکسیت تظاهرات می‌کنند.

برگزاری تظاهرات گسترده در لندن برای برگزاری همه‌پرسی مجدد درباره برکسیتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، صد‌ها هزار نفر از طرفداران همه پرسی مجدد در مورد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برکسیت) قرار است در خیابان‌های لندن تظاهرات کنند و این در شرایطی است که ترزا می، نخست وزیر انگلیس درباره ارائه توافق برکسیت به نمایندگان پارلمان مردد است.

بسیاری از چهره‌های سیاسی از جناح‌های مختلف و افراد مشهور و بازیگران اعلام کرده‌اند که در این راهپیمایی که قرار است در مرکز لندن برگزار شود، شرکت خواهند کرد.

این راهپیمایی در حالی صورت می‌گیرد که دو روز پیش سران اروپا در نشست بروکسل برای تعویق زمان برکسیت به بعد از زمانی که اول رقم خورد، تاریخ ۱۲ آوریل را تعیین کردند.

نیکلا استورژن، وزیر اول اسکاتلند که از مخالفان سرسخت برکسیت است و در این راهپیمایی شرکت خواهد کرد و از کسانی که مخالف خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هستند خواست حداکثر استفاده را از این مهلت داده شده از سوی بروکسل ببرند.

مجلس عوام انگلیس چهاردهم مارس گزینه همه‌پرسی دوم را رد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار