جروزالم پست خبر داد؛

نتانیاهو در سفر چهار روزه‌اش به آمریکا دو بار با ترامپ دیدار می‌کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سفر چهار روزه‌اش به آمریکا دو بار با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ملاقات می‌کند.

نتانیاهو در سفر چهار روزه‌اش به آمریکا دو بار با ترامپ دیدار می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، ­بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سفر چهار روزه‌اش به آمریکا دو بار با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ملاقات می‌کند.

نتانیاهو پیش از سوار شدن به هواپیما برای عزیمت به واشنگتن گفت: رابطه‌اش با ترامپ موهبتی برای اسرائیل است.

وی افزود رابطه خوبی با تعدادی از سران جهان از جمله ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند دارد، اما این روابط هرگز به نزدیکی رابطه با رئیس جمهور آمریکا نیست.

قرار است نتانیاهو دوشنبه نشستی کاری با ترامپ داشته باشد و سه شنبه شب نیز در جریان یک ضیافت شام دو طرف باهم دیدار می‌کنند. این ششمین نشست دوجانبه نتانیاهو و ترامپ از زمان ریاست جمهوری ترامپ در سال دو هزار و هفده است.

نتانیاهو گفت: با ترامپ درباره ادامه مبارزات مشترک مان علیه فعالیت‌های ایران صحبت می‌کنیم.

این سفر درست شانزده روز پیش از انتخابات اسرائیل و اطلاعیه ترامپ درباره اعلام حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان انجام می‌شود.

انتظار می‌رود نتانیاهو بامداد سه‌شنبه در آخرین روز کنفرانس ایپک در این رویداد سخنرانی کند. وی پس از این سخنرانی نشست‌های دیپلماتیک در کنگره با نمایندگان جمهوری‌خواه و دموکرات خواهد داشت که هدف از آن نشان دادن حمایت این دو حزب از اسرائیل است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
این دو تا جونور تروریست هر دو تا بايد محو بشن
آخرین اخبار