سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی:

بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار زائر و مسافر وارد استان شدند

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین امسال پنج میلیون و ۶۵۷ هزار و ۹۴۸ نفر زائر و مسافر وارد استان شدند.

بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار زائر و مسافر وارد استان شدند
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز مشهد، مهدی فروزان سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: میزان ورود زائر و گردشگر به استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱/۶ درصد کاهش دارد.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین امسال پنج میلیون و ۶۵۷ هزار و ۹۴۸ نفر زائر و مسافر از طریق حمل و نقل جاده ای ریلی و هوایی وارد استان شدند.

وی با بیان اینکه ۴۱۹ هزار و ۳۶۶ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به استان وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۶/۸ درصد کاهش داشته است، افزود: ۱۶۷ هزار و ۳۶۰ نفر نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۲/۵ درصدی همراه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به کاهش ۱ /۱۷ درصدی ورود ۸۷ هزار و ۴۳۰ نفری زائران و مسافران از طریق فرودگاه ها به استان، ادامه داد: چهار میلیون و ۹۸۳ هزار و ۷۹۲ نفر نیز در این تاریخ با وسائل نقلیه شخصی خود وارد استان شدند که با کاهش یک درصدی مواجه بوده است.

ورود بیش از سه میلیون و ۴۴۳ هزار  نفر به مشهد مقدس

فروزان افزود: که از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گذشته تا سوم فروردین سال جاری سه میلیون و ۴۴۳ هزار و ۶۳۶ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای ریلی و هوایی وارد مشهد مقدس شده اند و در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه ۳۰۶ هزار و ۲۱۳ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۴/۱ درصد کاهش داشته است، افزود: ۱۶۷ هزار و ۳۶۰ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۲/۵ درصدی همراه بوده است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۸۷ هزار و ۲۵۱ نفر از طریق فرودگاه‌ها وارد مشهد شده اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۷ درصد کاهش دارد.

فروزان گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود به مشهد مشرف شده اند نیز دو میلیون و ۸۸۲ هزار و ۸۱۲ نفر می‌باشند که در مقایسه با سال گذشته ۲/۱ درصد رشد داشته است.
 
انتهای پیام//ف.ش
برچسب ها: نوروز98 ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.