خوش آن دمی که بهاران قرارمان باشد/حرم رضوی میعادگاه میلیون ها زائر و مجاور در آستانه سال جدید

مشهدالرضا این روزها پذیرای میلیون ها عاشق و دلداده اهل بیت (ع) است که برای شروع سال جدید خود را به حریم امام مهربانی ها رسانده اند.

خوش آن دمی که بهاران قرارمان باشد/حرم رضوی غرق در نور و سروربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، در آستانه سال جدید حرم مطهر امام رضا (ع) میعادگاه حضور پرشور و باشکوه زائران و مجاورانی است که می‌خواهند در بهار نو در جوار امام هشتم بهاری شوند و نوای یا مقلب القلوب و الابصار را در نخستین لحظات سال جدید با صدای نقاره‌های این آستان ملکوتی زمزمه کنند.

جمع بسیاری از زائران و مسافران و مجاوران در رواق‌ها در آخرین ساعات امسال مشغول زیارت هستند و می‌خواهند این حال عاشقانه را با نوای حول حالنا الی احسن الحال پیوند بزنند.

در این لحظات ملکوتی و معنوی همه صحن ها، رواق‌ها و اماکن متبرکه توسط خدمتگزاران بارگاه منور رضوی حرم رضوی آذین بندی شده است.
 
پدر و مادران عاقبت بخیری فرزندان را آرزو می‌کنند و جوانان خوشبختی و موفقیت خود را در مظهر گنجینه بی بدیل کرم و سخاوت مسئلت می‌کنند.

از سریع الرضا، رضایت خداوند را می‌خواهند و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را و با هم می‌سرایند دعای "یا مقلب القلوب و الابصار" را به نیت "حول حالنا الی احسن الحال. "

ویژه برنامه‌های سال نو طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از قبل از نماز ظهر و عصر آغاز شد و  تا تحویل سال جدید ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

حال و هوای حرم رضوی در آستانه سال جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.