اقتصاد دریامحور شهرستان گناوه قابلیت‌های فراوان دارد

فرماندار شهرستان گناوه گفت: اقتصاد دریامحور شهرستان گناوه قابلیت‌های فراوانی دارد.

اقتصاد دریامحور شهرستان گناوه نیز درای قابلیت‌های فراوان استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی پاکنژاد در بررسی روند اجرای طرح‌های بندری با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران، بیان کرد: اقتصاد دریامحور شهرستان گناوه قابلیت‌های فراوانی دارد و در شرایط کنونی که کشور ما با تحریم‌های ظالمانه رو به روست، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی افزود: چندین سال است که کمیته گردشگری دریایی در شهرستان گناوه تشکیل شده است و توانسته به کاهش تلفات دریایی کمک زیادی کند.

فرماندار گناوه گفت: این کمیته در زمینه موارد مختلف مانند رعایت نکات ایمنی و توزیع و استفاده ازجلیقه نجات کار‌های زیادی انجام داده است.

پاکنژاد بیان کرد: شهرستان گناوه ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری دریایی را دارد و یکی از شهرستان‌هایی است که می‌توان در زمینه گردشگری دریایی آن برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: در این شهرستان، دو بندر گناوه و ریگ وجود دارد که ساخت بندر جدید ریگ آغاز شده و  امید است با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی زودتر تکمیل شود.

فرماندار گناوه درباره طرح توسعه بندرگناوه نیز گفت: مطالعات اسکله جدید گناوه آماده و مکان اجرای آن مشخص شده و امید است با مساعدت‌های سازمان بنادرو دریانوردی کشور شروع به کار کند.

انتهای پیام/م

شهرستان گناوه ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری دریایی را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.