قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد؛

ورود بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ زائر و مسافر نوروزی به بوستان زائر پذیر غدیر

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: کل آمار اسکان در کمپ غدیر تا صبح امروز ۵۱۶۹ خودرو (۲۰۶۷۶ نفر) و اسکان در محل سالن‌ها ۱۵۲۳ چادر (۶۴۳۹ نفر) می‌باشد.

ورود بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ زائر و مسافر نوروزی به بوستان زائر پذیر غدیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: این بوستان که ظرفیت چهار هزار خودرو را دارد در پنج روز اول سال ۹۸ پذیرای تعداد ۵۱۶۹ خودروی مسافران نوروزی بوده است.

وی تصریح کرد: به دلیل سردی هوا و احتمال بارش‌های جوی، سالن سرپوشیده و مسجد بوستان نیز برای اسکان زائران و مسافران تجهیز شده و شب گذشته افراد حاضر در بوستان در این مکان‌ها اسکان داده شدند.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: در مجموع بیش از ۲۷۱۱۵ زائر و مسافر نوروزی در کمپ غدیر و سالن‌های اسکان پذیرش شده‌اند.

یعقوبی افزود: نیرو‌های آتش‌نشان در بوستان زائرپذیر غدیر به صورت مستمر هشدار‌های لازم را در خصوص عدم استفاده از وسایل گرمایش خطرناک در چادر‌ها داده و علاوه برآن با استفاده از دستگاه‌های حرارت سنج به چک کردن وضعیت چادر‌ها می‌پردازند تا اتفاقی برای زائران در داخل چادر‌ها نیافتد.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل موسیقی سنتی، تئاتر خیابانی، جشنواره‌های تفریحی ورزشی، اجرای بخشی از برنامه‌های فرهنگی با مشارکت آستان قدس و ... نیز در دست اجرا قرار دارد.

به گفته وی نماینده سازمان‌های خدمات رسان مانند تعزیرات، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی، سازمان مپ و ... نیز در این بوستان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام//آ. ف


استقبال زائران نوروزی از بوستان زائر پذیر غدیر مشهد

برچسب ها: نوروز 98 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.