فضای استان قزوین از ابتدای سال ۹۸ معطوف به تولید است

استاندار قزوین با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، گفت: فضای کاری و مدیریتی استان از ابتدای سال جدید معطوف به حوزه تولید است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان گفت: فضای کاری و مدیریتی استان قزوین از ابتدای سال جدید معطوف به حوزه تولید است که در همین زمینه اولین روز کاری خود را با افتتاح و راه اندازی واحد تولیدی اشکان چینی در شهرستان البرز که نزدیک به هفت سال تعطیل بود آغاز می‌کنیم.

زاهدی افزود: در آخرین روز از سال ۹۷ مشکل بدهی شهرداری‌ها به پیمانکاران حل و مرتفع شد و امیدواریم طرح‌ها و پروژه‌های این حوزه نیز در سال جاری با قوت و کیفیت بالاتری اجرایی و عملیاتی شود.

وی در ادامه با اشاره به حادثه سیل در استان‌های گلستان و مازندران گفت: روند حمایت، پشتیبانی و امداد رسانی به سیل زدگان باید سرعت و شتاب بیشتری بگیرد و از استان قزوین نیز تجهیزات و چند فروند هلی کوپتر برای مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد و برای ارسال تجهیزات و کمک‌های بیشتر آمادگی لازم وجود دارد.

حبیبی معاون اقتصادی استاندار هم در این دیدار گفت: سال گذشته ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری پرداخت شد که نسبت به سال ۹۶، حدود ۲۵ درصد افزایش داشت.

به گفته حبیبی پارسال با پرداخت تسهیلات، ۱۴۰ واحد در بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی از رکود خارج شدند.

انتهای پیام/ک

دیدار نوروزی استاندار قزوین با نماینده ولی فقیه در استان

برچسب ها: نوروز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار