جاده هراز باز، جاده کندوان همچنان مسدود

رئیس پلیس راه مازندران از بازگشایی محور هراز و ادامه بسته بودن جاده چالوس تا فراهم شدن ایمنی خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از بازگشایی محور هراز ساعتی قبل خبر داد، گفت: آمد وشد خودرو‌ها در این جاده در جریان است.

وی با بیان اینکه محور کندوان به علت بارش شدید برف و لغزنده بودن مسیر تا اطلاع بعدی بسته شد، افزود: رفت و آمد خودرو‌ها اکنون در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و جاده های درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی  افزود: پلیس راه  امروز محدودیت های ترافیکی در جاده های استان اعمال نمی کند.

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه در محورهای کوهستانی هراز و چالوس بارش خفیف برف و باران گزارش شده است، گفت: سطح جاده‌های استان اکنون لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی افزود: مسافران نوروزی با توجه به برودت هوا و بارش باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ  مطمئن شوند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱  شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان شمالی را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

 

بارش برف کندوان را بست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار