رادیو تلویزیون در اسفند ۹۷؛

تدارک ویژه سیما برای نوروز ۹۸/ خداحافظی با نویسنده «پایتخت»

مهمترین رویداد‌های رسانه ملی در اسفند ۹۷ را در زیر بخوانید.

از تدارک ویژه سیما برای لحظه سال تحویل تا انتصابی جدید در معاونت سیاسی رسانه ملیبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین رویدادهای رسانه ملی در اسفند ماه سال گذشته پر از خبرهای نوروزی و تدارکات ویژه رادیو و تلویزیون برای لحظه سال تحویل و ایام نوروز بود، نوروزی که اکثر شبکه های سیما با ویژه برنامه های مناسبتی به استقبال آن رفتند.

تلویزیون در شب و روز میلاد حضرت زهرا (س) چه برنامه‌هایی دارد؟

همزمان با شب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت زن و مقام مادر، ویژه برنامه‌های متنوع سیما از شبکه‌های مختلف پخش شد.

پخش ویژه برنامه «کودک شو» در نوروز ۹۸

پیش از مشخص شدن برنامه های سیما برای ایام نوروز، شبکه نسیم با دستی پر و پخش برنامه‌های عیدانه خود به استقبال سال جدید رفت.

برنامه «کودک شو» که پیش از این با اجرای پژمان بازغی روی آنتن رفته بود، سال تحویل ۹۸ با اجرای مجید قناد پخش شد و در این بخش عیدانه میزبان خانواده‌های چهره های مطرح کشور شد.

پیکر خشایار الوند به خانه ابدی بدرقه شد/ وداع همیشگی با نویسنده خندان «پایتخت»

با درگذشت خشایار الوند نویسنده مجموعه های تلویزیونی از جمله پایتخت، مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید در خانه سینما با حضور حداکثری اهالی سینما و تلویزیون برگزار شد و هر کدام از اعضای خانواده و دوستان این نویسنده خوش قریحه در وصف او به ایراد سخن پرداختند.

پروداکشن «سلمان‌فارسی» ۳ برابر «مختارنامه» است/ امکان ساخت کمتر از ۵ سال

داوود میرباقری کارگردان مجموعه «سلمان فارسی» با اشاره به اینکه یک ماه و نیم است کارگاه‌های پیش تولید این مجموعه فعال شده است، گفت: قرار است شهر باستانی تیسفون، پایتخت دولت ساسانیان منطبق بر زمان کودکی تا نوجوانی سلمان در ایران را بسازیم.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین مرحله پیش تولید، ساخت این شهرک است که امید داریم در اوایل سال ۹۸ ساخت آن را شروع کنیم.

مجری سال تحویل چه کسانی بودند؟

ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک با اجرای علی ضیا به روی آنتن  رفت و  ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو، با همان گروه برنامه سازی ویژه برنامه شب یلدا روی آنتن شبکه دو رفت و ژیلا صادقی مجری برنامه «پل فروردین» بود.

همچنین احسان علیخانی در لوکیشن برنامه «عصر جدید» سال تحویل میزبان ببیندگان شبکه سه بود.

شبکه چهار سیما از ساعت ۲۱ بیست و نهم اسفند تا ۲ بامداد اول فروردین با چهره‌های شاخص فرهنگی مهمان لحظات تحویل سال خانه‌های ایرانیان با اجرای امیرحسین مدرس شد.

حمید گودرزی و هیراد حاتمی اجرای شبکه پنج سیما را برعهده داشتند.

بازدید مدیر شبکه یک سیما از پشت صحنه سریال نوروزی سعید آقاخانی

در روزهای پایانی تصویربرداری سریال «نون.خ» مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما به همراه نمایندگان شهر کردستان در مجلس شورای اسلامی از پشت صحنه این مجموعه بازدید کردند و به تماشای قسمت هایی از این سریال نشستند.

تولید سری جدید «دورهمی» برای نوروز ۹۸ به کجا رسید؟

طبق گفته های مرتضی میرباقری معاون سیما، برنامه «دورهمی» برای ایام نوروز روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت، به همین منظور با توجه به تغییراتی که در طراحی دکور و بخش هایی از این برنامه وجود دارد، هنوز زمان دقیقی برای پخش مشخص نشده است.

قائم مقام معاونت سیاسی رسانه ملی منصوب شد

مجید آخوندی معاون سیاسی سازمان صداوسیما در حکمی محمدرضا چپریان را به عنوان قائم‌مقام معاونت سیاسی رسانه‌ملی منصوب کرد.

وی پیش از این مدیرکل اخبار خارجی، دبیر ستاد انتخابات سازمان، مشاور معاون سیاسی، مدیرکل پژوهش استان‌ها و خارج از کشور مرکز تحقیقات و قائم مقام اداره کل اخبار و برنامه‌های سیاسی جام‌جم بوده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار