پیام تسلیت آیت الله فقیه در پی درگذشت تعدادی از هموطنان در سیل شیراز

آیت الله سید محمد فقیه نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه نی ریز با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هموطنان در سیلاب شیراز را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت الله فقیه در پی درگذشت تعدادی از هموطنان در سیل شیرازبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پیام آیت الله سید محمد فقیه آمده است: با اندوه و تاسف فراوان درگذشت جمعی از مردم عزیز و بزرگوار در حادثه‌ی تاثر انگیز و دلخراش، سیل ویرانگر در شهر مقدس شیراز، را تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و شفای عاجل و بهبودی مصدومان عزیز را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

بدون شک خسارت‌های جانی و مالی واردشده به پاره‌های تنمان، قلوب مومنین را مالامال از غم و اندوه می‌نماید و در این راستا انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول با شناسائی نقاط ضعف و پیشگیری از وقوع آن در آینده، با قصور و تقصیر‌های صورت گرفته در سطوح مختلف مدیریتی بطور جد برخورد نمایند.

خلق صحنه‌های ماندگار در همدردی و مهمان نوازی مردمان شیراز و استان فارس تسکینی است بر این رنج و اندوه و برگ زرینی بر افتخارات این مردمان وفادار که هموار به این صفت شهره بوده اند.

در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های دستگاه‌های مسئول در مدیریت این حادثه دلخراش، رحمت و مغفرت الهی را برای درگذشتگان و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان از درگاه ربوبی مسئلت می‌نمایم.

سید محمد فقیه نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه نی ریز

انتهای پیام/ت

تسلیت نماینده مردم فارس  در پی جان باختن  تعدادی از هموطنان در سیلاب شیراز

برچسب ها: نماز جمعه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار