پیام تسلیت دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پی وقوع سیل در ایران و کشته شدن برخی از هموطنانمان

دبیرکل حزب مجلس وحدت المسلمین پاکستان تاسف خود را درباره کشته شدن برخی از هموطنانمان در پی وقوع سیل اعلام و با مقام معظم رهبری و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

پیام تسلیت دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پی وقوع سیل در ایران و کشته شدن برخی از هموطنانمانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرکل حزب مجلس وحدت المسلمین پاکستان تاسف خود را درباره کشته شدن برخی از هموطنانمان در پی وقوع سیل اعلام و با مقام معظم رهبری و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

وب سایت خبری وحدت نیوز اعلام کرد حجت الاسلام و المسلمین «ناصر عباس جعفری»، دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مطلع شده ایم که برادران مسلمان‌مان در ایران در ایام شادی نوروز، با مصیبتی بزرگ مواجه شده اند که این یک موضوع ناراحت کننده و رنج آور برای ماست.

او افزود: ما این خسارت‌های مالی و تلفات جانی را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای و همه‌ی ملت ایران تسلیت می‌گوییم.

دبیرکل مجلس وحدت المسلمین پاکستان تاکید کرد: در این لحظات سخت ما با برادران ایرانی خود ابراز همدردی می‌کنیم. او افزود: ما برای جان باختگان آرزوی علو درجات و آمرزش و برای زخمی‌های حادثه آرزوی بهبودی هر چه سریعتر داریم.

دبیرکل مجلس وحدت المسلمین پاکستان ابراز امیدواری کرد: در این لحظات سخت، ملت ایران همانند گذشته دوشادوش یکدیگر ایستاده و با اقدامات به موقع مسئولان، این وضعیت سخت هر چه سریع تحت کنترل قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار