پیام تسلیت «عبدالله عبدالله» به مردم و دولت ایران

رئیس اجرائی دولت افغانستان طی پیامی جان باختن شماری از شهروندان جمهوری اسلامی ایران در پی حوادث طبیعی را به مردم و دولت ایران تسلیت گفت.

پیام تسلیت «عبدالله عبدالله» به مردم و دولت ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان طی پیامی جان باختن شماری از شهروندان جمهوری اسلامی ایران در پی حوادث طبیعی را به مردم و دولت ایران تسلیت گفت.

در پیام عبدالله آمده است: با تاسف و اندوه فراوان اطلاع یافتیم که بارش شدید باران، سرازیر شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در بخش‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران باعث قربانی شدن ده‌ها تن و خسارات فراوان گردیده است. به این مناسبت مراتب همدردی و تسلیت خویش را به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان با خانواده‌های قربانیان، آسیب‌دیدگان، حکومت و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌داریم.

رئیس اجرائی دولت افغانستان در این پیام خاطرنشان کرد: مردم و حکومت افغانستان خود را در غم و اندوه ناشی از این حوادث با مردم و حکومت جمهوری اسلامی ایران شریک می‌دانند. از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم تا ملت و مردم شریف ایران این روزهای دشوار را به خیر سپری نمایند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار