دستگیری ۹۱ معتاد متجاهر در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده، بازار بزرگ تفرجگاه‌ها، اسکان‌های نوروزی از وجود معتادان پرخطر و زیباسازی ویترین شهر در تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: طرح منطقه‌ای پاکسازی مناطق آلوده شهرستان کرمان از وجود معتادین متجاهر طی ۷۲ ساعت گذشته با حضور فعال کلانتری‌ها، نیرو‌های یگان امداد در سطح شهر کرمان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۹۱ معتاد متجاهر و پرخطر در جهت زیباسازی ویترین شهر با توجه به حضور مسافرین نوروزی از معابر و اماکن عمومی همچنین بازار بزرگ تفرجگاه‌ها، اسکان‌های نوروزی جمع آوری و تحویل کمپ ماده ۱۶ شهرستان کرمان شدند.

وی با بیان اینکه عواقب منفی حوزه موادمخدر گسترده است و نیاز به عزم جدی برای مقابله دارد تصریح کرد: با اقتدار افزایی، آموزش مهارت‌های زندگی و حمایت و آگاه سازی این افراد از بروز نابسامانی‌ها در جامعه جلوگیری می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ادامه داد: میزان رضایتمندی مردم از این طرح بسیار بالا بود و شهروندان متقاضی انجام این چنین طرح‌هایی در سطح جامعه و افزایش نظم و امنیت عمومی هستند.

سرهنگ کشاورزی گفت: اجرای این طرح بنا به مطالبات شهروندان صورت گرفت و پلیس این آمادگی را دارد با اقتدار معتادان را در کمترین زمان در سطح شهر جمع آوری کند، لذا باید سایر سازمان‌ها مسئول پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند.

کشاورزی با اشاره به رضایتمندی مسئولین استان و مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌های امنیتی درسال جدید ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع ازهرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، پاتوق و تجمع معتادین مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
انتهای پیام/ی

پلیس  آمادگی دارد با کوتاه ترین زمان معتادان را  جمع آوری کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.