بوستان غدیر مشهد میزبان بیش از ۲۷ هزار زائر و گردشگر

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: بیش از ۲۷ هزار و ۷۰۰ زائر و مسافر مهمان بوستان زائرپذیر غدیر در مشهد بودند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهدی یعقوبی، قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت:  بوستان زائرپذیرغدیر که ظرفیت ۴۰۰۰ خودرو را دارد، طی ۸ روز اول سال ۹۸ پذیرای تعداد ۶۹۲۷ خودروی مسافران نوروزی بوده است.

وی با اشاره به سردی هوا و احتمال بارش‌های جوی، تصریح کرد: سالن سرپوشیده و مسجد بوستان نیز برای اسکان زائران و مسافران تجهیز شده و شب گذشته افراد حاضر در بوستان در این مکان‌ها اسکان داده شدند.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: کل آمار اسکان در کمپ غدیر تا صبح امروز ۶۹۲۷ خودرو (۲۷۷۰۰ نفر ) و اسکان در محل سالن‌ها ۲۴۰۰ چادر ( ۱۰۰۰۰ نفر ) است که در مجموع بیش از ۲۷۷۰۰ نفر در کمپ غدیر و سالن‌های اسکان پذیرش شده‌اند.

یعقوبی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشان در بوستان زائرپذیر غدیر بصورت مستمر هشدارهای لازم را درخصوص عدم استفاده از وسایل گرمایش خطرناک در چادرها داده و علاوه بر آن با استفاده از دستگاه‌های حرارت سنج به چک کردن وضعیت چادرها می‌پردازند تا اتفاقی برای زائرین در داخل چادرها نیفتد.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل موسیقی سنتی، تئاتر خیابانی، جشنواره‌های تفریحی ورزشی، اجرای بخشی از برنامه‌های فرهنگی با مشارکت آستان قدس و غیره نیز در دست اجرا قرار دارد.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: نماینده سازمان‌های خدمات‌رسان مانند تعزیرات، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، سازمان مپ و غیره نیز در این بوستان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

نانوایی، حمام برای آقایان و بانوان، رستوران، مسجد، استخر و دریاچه، شهربازی، عکاس خانه سنتی، بازی‌های مهیج و سرگرمی، خطوط اتوبوسرانی و غیره از دیگر امکانات موجود در بوستان است.

انتهای پیام//آ.ح

زائرپذیرغدیر مشهد، پذیرای مسافران و زائران نوروزی

برچسب ها: نوروز98 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار