بستری ۱۴ نفر از مصدومان حادثه سیل در مراکز درمانی شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از تعداد ۱۱۰ مصدوم حادثه سیل شراز هم اینک ۱۴ نفر در بیمارستان‌های فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بستری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالخالق کشاورزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تعداد باقیمانده مصدومان حادثه سیل شیراز، گفت: از تعداد ۱۱۰ مصدوم این حادثه هم اینک ۱۴ نفر در بیمارستان‌های فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بستری و تا درمان کامل از خدمات رایگان دانشگاه برخوردار خواهند شد.

وی با تاکید براینکه از دیگر دانشگاه‌ها خواسته ایم بعد از اتمام درمان در شیراز در شهرستان محل سکونت نامبردگان خدمات مورد نیاز پس از ترخیص را دریافت کنند.

کشاورزی با اشاره به بیشترین علت بستری مصدومان، شکستگی اندام و به دلیل غرق شدن، دستگاه تنفسی آنان با مشکل مواجه وتحت درمان هستند، ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز این آمادگی را دارد تا بهبودی کامل مصدومان بنا به تشخیص پزشک معالج در بیمارستان از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در حادثه سیل اخیر شیراز، شهروندانی در محله سعدی با مشکل مواجه شده اند، گفت: بدلیل لزوم توجه به بیماری‌های گوارشی و تنفسی احتمالی در محله سعدی مستقرشده ایم که مقرر شد شهروندان محله سعدی بنا برتشخیص پزشک، از خدمات رایگان درمانی و پاراکلینیکی دانشگاه استفاده کنند.

کشاورز یادآور شد امسال برای نخستین مرتبه درمانگاه فوق تخصصی شهید مطهری در ایام نوروز به بیماران خدمات ارائه می‌کند که از ابتدای تعطیلات تا کنون روزانه به ۳۰۰ مراجعه کننده خدمات ارائه کرده است.
انتهای پیام/م

ارائه خدمات درمانی رایگان به مصدومان حادثه سیل شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار