توزیع لبنیات اهالی رسانه به سیل زدگان در شیراز

فعالان رسانه استان فارس در اقدامی با هدف پیشگیری از بیماری‌های تنفسی مقادیری لبنیات را در محله سیل زده سعدی شیراز توزیع کردند.

توزیع لبنیات اهالی رسانه به سیل زدگان در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غیاث الدین ملک حسینی مسئول کمیته رفاهی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان فارس در حاشیه توزیع اقلام اهدایی فعالان رسانه به سیل زدگان شهرک سعدی گفت: در مجموع یک هزار و ۸۰۰ پاکت شیر و ۲۴۰ قالب پنیر در میان یکصد خانواده آسیب دیده از سیل در شهرک سعدی توزیع شد.

وی افزود: حضور در یک فعالیت عام المنفعه، کاهش بار روانی خانواده‌های آسیب دیده ، تاکید بر روحیه مشارکت جمعی و اجتماعی اصحاب رسانه از اهداف این اقدام بوده است.

ملک حسینی با اشاره به خشک شدن رسوبات باقی مانده از سیل و شدت یافتن گرد و غبار در شهرک سعدی و برخی از خیابان‌های اطراف آن، یکی از دلایل توزیع شیر و لبنیات در این منطقه را محافظت از سلامت کودکان و افراد سالمند در مقابل بیماری‌های ناشی از تشدید ریزگرد‌ها برشمرد و ادامه داد: بیش از یکصد خانواده ساکن در کوچه‌های ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ خیابان وفایی واقع در شهرک سعدی از بسته‌های سلامت توزیع شده بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ت

توزیع لبنیات در مناطق سیل زده شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.