عنوان The Elder Scrolls: Blades برای گوشی‌های اندروید و iOS عرضه شد

مسئولان شرکت Bethesda فهرست گوشی و تبلت‌هایی را که از عنوان جدید این شرکت، The Elder Scrolls: Blades پشتیبانی خواهند کرد را اعلام کردند.

عنوان The Elder Scrolls: Blades برای گوشی‌های اندروید و iOS عرضه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته هنگام برگزاری مراسم E3 بود که شرکت Bethesda بازی جدید خود، The Elder Scrolls: Blades را معرفی کرد و برای اولین بار اعلام کرد که این عنوان قرار است در بازارهای فروش اپلیکیشن اندروید و iOS به فروش برسد و بدین ترتیب، علاقمندان به بازی با گوشی‌های هوشمند می‌توانند این بازی هیجان‌انگیز را دنبال کنند.

نسخه قبلی این بازی مهیج یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim پس از عرضه توانست توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و همین مسئله باعث شد تا علاقمندان به دنیای بازی‌های رایانه‌ای از شرکت Bethesda این بازی را در نسخه جدید گسترش دهند. البته، استودیوی بازی‌سازی Bethesda این عنوان را چندین بار به تعویق انداخت اما در نهایت اعلام کرده است که این بازی قرار است برای گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند هم عرضه شود و نسخه‌ای را قبل از نسخه رسمی The Elder Scrolls: Blades مخصوص دستگاه‌های اندرویدی و سیستم عامل iOS منتشر کرد و همزمان با عرضه این نسخه، لیست دستگاه‌هایی را که از این بازی پشتیبانی می‌کنند، اعلام کرد.

خبرها نشان می‌دهد که شرکت Bethesda علاقمندان به عنوان The Elder Scrolls: Blades را برای بازی کردن به نسخه زودتر عرضه شده آن دعوت خواهد کرد و کسانی که می‌خواهند این عنوان را خیلی زود بازی کنند، باید منتظر ایمیلی از طرف این شرکت باشند تا برای بازی کردن این عنوان، دعوت شوند اما قبل از آن باید در نسخه زود عرضه شده (Early Access) این عنوان ثبت نام کنند. خبر خوب این است که نسخه اولیه این بازی برای دستگاه‌های اندروید و iOS در بازارهای اپلیکیشن گوشی‌ها عرضه شده است اما هر دستگاهی نمی‌تواند این بازی را پشتیبانی کند، هرچند، هدف شرکت Bethesda پشتیبانی دستگاه‌های بیشتری از این بازی است.

شرکت Bethesda اعلام کرده است که نسخه اولیه The Elder Scrolls: Blades دارای بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های اصلی آن نیست و علاقمندان باید کمی صبور باشند تا نسخه اصلی آن عرضه شود و با یک آپدیت به تمام نقشه‌ها و قابلیت‌های این بازی دسترسی پیدا کنند.


بیشتر بخوانید: سرویس اشتراک بازی اپل به کاربران اجازه اجرای آفلاین بازی‌ها را می‌دهد


انتهای پیام/

نسخه اولیه The Elder Scrolls: Blades منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار