جزییات بروزرسانی جدید عنوان Call of Duty: Black Ops 4

در بروزرسانی جدید عنوان Call of Duty: Black Ops 4، مپ جدید به بخش زامبی مود اضافه شد.

جزییات بروزرسانی جدید عنوان BlackOps4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اکتیویژن یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۹ در آمریکا آغاز کرد. این شرکت تا کنون عناوین مختلفی را در دنیا عرضه کرده است که مشهورترین و پرطرفدارترین عنوان این شرکت، سری Call of Duty است و اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۲ عرضه شد.

این سری که در سبک اکشن سوم شخص ساخته شده است، در همان ابتدای عرضه توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. این فرنچایز از اولین نسخه‌اش تغییرات زیادی داشته است و داستان بسیاری از نسخه‌های آن با نسخه قبلی فرق می‌کند.

هفتمین نسخه از این سری که BlackOps نام داشت توانست در مدت یکسال ۱۰۰ میلیون نسخه فروش کند و بالاترین میزان فروش این سری را به نام خود ثبت کند. داستان این سری در ابتدا فقط به جنگ جهانی محدود می‌شد، اما شرکت اکتیوژن در سال ۲۰۰۸ دست به ساخت بازی با عنوان Modern Warfare زد که روایتگر نبرد در دنیای امروزی بود.

از آنجایی که این نسخه هم توانست بازخورد خوبی بگیرد، شرکت اکتیوژن دست به ساخت عنوانی جدید با سبک آخرالزمانی در این سری زد. آخرین و پانزدهمین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های PS4، Xbox و پلتفرم کامپیوتر منتشر شد. این نسخه کاملا آنلاین بوده که از زمان انتشار تاکنون بروزرسانی‌های متعددی را دریافت کرده است.

جزییات بروزرسانی جدید عنوان Call of Duty: Black Ops 4

در بروزرسانی روز گذشته عنوان Call of Duty: Black Ops 4، مپ جدیدی به حالت زامبی مود بازی افزوده شد که این مپ بازیکنان را به ماداگاسکار خواهد برد، اما این بروزرسانی تنها برای افزوده شدن نقشه‌ای جدید نبود. در این بروزرسانی سلاح و مهمات جدیدی به بازی افزوده شده است. از مهم‌ترین موارد افزوده شده در این بروزرسانی می‌توان به نارنجک EMP Zero که نارنجکی الکتریکی بوده و برای مدتی کوتاه به دشمن شوک وارد می‌کند اشاره کرد.

از موارد دیگر افزوده شده به بازی، کلاه Sparrow Outrider است که قدرت دفاعی بسیار بالایی دارد. اما جدیدترین اسلحه افزوده شده که سلاحی بسیار کشنده است Home Wrecker نام دارد. همچنین شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که بروزرسانی جدید قسمت Blackout در آینده‌ای نزدیک برای این عنوان منتشر خواهد شد. در قسمت چند نفره بازی هم به زودی بخش Barebones به این عنوان اضافه می‌شود که در آن امکانات مدرن سری Call of Duty وجود ندارد و این بخش از بازی رویکردی قدیمی و سنتی دارد. علاوه بر این در بروزرسانی جدید یک نقشه بیابانی تازه به نام آرسنال نیز در دسترس گیمرهای Call of Duty: Black Ops 4 قرار گرفته است که بازی را مهیج‌تر از قبل می‌کند.


بیشتر بخوانید: جزییات بسته الحاقی عنوان Monster Hunter World


انتهای پیام/

بروزرسانی جدید عنوان Call of Duty: Black Ops 4

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار