اهواز را خطری تهدید نمی‌کند

فرماندار اهواز گفت: علی رغم اینکه دبی رودخانه کارون بالا است و بیش از این نیز افزایش خواهد یافت، اما خطر سیلاب شهر اهواز را تهدید نمی‌کند و مردم نگران این مساله نباشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز بیان داشت: علی رغم اینکه دبی رودخانه کارون بالا است و بیش از این نیز افزایش خواهد یافت، اما خطر سیلاب شهر اهواز را تهدید نمی‌کند و مردم نگران این مساله نباشند.

وی افزود: در حال حاضر ۸ روستای بخش مرکزی اهواز دچار آبگرفتگی شده‌اند که  تا کنون ساکنین ۴ روستای بخش مرکزی اهواز تخلیه شده‌اند و سایر روستا‌ها نیز در حال تخلیه هستند، زیرا آب وارد روستا‌ها شده است.

عالمی نیسی عنوان کرد: ۲ کمپ اسکان سیل زدگان راه اندازی شد که تا کنون حدود ۳۰۰ خانوار در مناطق امن اسکان داده شده‌اند و روند اسکان خانوار‌های سیل زده همچنان ادامه دارد.

فرماندار اهواز گفت: امکانات اولیه در اختیار خانوار‌های سیل زده قرار داده شده است تا این خانوار‌ها با مشکلات کمتری در چنین شرایطی مواجه باشند و خوشبختانه روستا‌های بخش اسماعیلیه اهواز با مقاومتی که تا کنون انجام گرفته، دچار آبگرفتگی نشده‌اند و شرایط مطلوب است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.