ارسال محموله کمک‌های مردمی ارزوئیه برای سیل زدگان شمال کشور

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ارزوئیه گفت: محموله کمک‌های مردمی این شهرستان برای کمک به سیل زدگان شمال کشور ارسال شد.

ارسال محموله کمک‌های مردمی ارزوئیه برای سیل زدگان شمال کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرگرد رضا اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ارزوئیه گفت: ارزش ریالی این کمک‌های مردمی بالغ بر ۱۸۰ میلیون ریال بوده که شامل محموله‌ی کنسرو خوراکی است که پس از جمع‌آوری به ناحیه سپاه شهرستان ارسال شده است.

وی افزود:محمد قراری از بسیج جامعه پزشکی شهرستان ارزوئیه و رئیس کارخانه‌ی کنسرو خوراکی در تهیه‌ی این محموله‌ی خوراکی مشارک فعال داشته است.

وی بیان داشت: افرادی تمایل به شرکت دراین امر خداپسندانه دارند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های بسیج حوزه‌های مقاومت و سپاه ناحیه ارزوئیه کمک‌های خود را تحویل دهند.

اسماعیلی کاخ تصریح کرد: در سال ۹۸ که از سوی رهبر انقلاب به «رونق تولید» نامگذاری شده با ایجاد وحدت و انسجام بیش از پیش می‌توانیم در حل مشکلات اقتصادی پیش برویم و تولید را رونق ببخشیم.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه افزود: کمک‌های مردمی جمع آوری شده، با مشارکت امام جمعه، بسیج جامعه پزشکی و موکب حرم تا ظهور وبسیجیان قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان ارزوئیه تهیه و ارسال شد.


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.