مدیرکل‌منابع‌طبیعی‌ و آبخیزداری‌جنوب کرمان گفت: در روز طبیعت با همراهی مردم جنوب کرمان هیچ گونه خسارتی به منابع طبیعی وارد نشد و آتش سوزی در عرصه‌های ملی و منابع طبیعی نداشتیم.

طبیعت گردی امسال در جنوب کرمان بدون خسارتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدحسن کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: با اقدامات خوب فرهنگی که در راستای ترویج و ارتقاء فرهنگ منابع طبیعی در سطح منطقه صورت گرفت شاهد هیچ گونه خسارتی به عرصه‌های منابع‌طبیعی نبودیم.

وی توزیع بیش از ۲۰ هزار بروشور حاوی نکاتی در مورد طبیعت گردی و لزوم حفظ منابع طبیعی و همچنین بسته‌های کیسه زباله و زغال را به عنوان اقدامات دیگر در روز طبیعت عنوان کرد و افزود: بیش از ۳۵ اکیپ ثابت و سیار مجهز به تجهیزات اطفاءحریق را برای مناطق بحرانی جنوب کرمان شامل مناطق حفاظت شده، ذخیره گاه‌های جنگلی و مراتع سازماندهی کرده بودیم که با اطلاع رسانی خوبی که از طریق رسانه‌های خبری صورت پذیرفت، مردم شریف جنوب استان نیز در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی همکاری بسیار خوبی با پرسنل این اداره کل و حافظان انفال داشتند.

وی بیان داشت: عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در یک سال پیش رو بایستی در همه حوزه‌های کاری و وظایف محوله آشکار باشد.

وی افزود: مصمم‌تر از سال‌های گذشته با هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی قاطعانه برخورد خواهیم نمود و ازهیچ‌گونه سهل‌انگاری و کم‌کاری در خصوص برخورد با زمین‌خواران و متخلفان عرصه‌های ملی نمی‌گذریم.

انتهای پیام/س

 آتش سوزی در روز طبیعت نداشتیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار