مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با تلاش شبانه‌روزی و همت نیرو‌های شرکت توزیع برق استان اکنون برق همه روستا‌های استان وصل شد.

برق تمام روستاهای استان همدان وصل استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدمهدی شهیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه برق پایدار در شبکه توزیع برای این روستا‌ها تامین شده است، اظهار داشت: ۹۵ گروه‌کاری در شهرستان‌های استان با تلاش شبانه‌روزی، موفق به باز‌گرداندن ۳۰۸ بار فیدر فشار متوسط به مدار مصرف شدند.

وی با بیان اینکه رعد و برق و بارش‌ها به این امکانات برق‌رسانی در استان آسیب رسانده بود، افزود: بررسی‌ها مشخص کرد که در این حوادث منجر به قطعی برق در برخی نقاط استان، ۹۷ پایه تیر برق به طور کامل تخریب و ۱۰۷ پایه تیر برق هم از مسیر اصلی قرار‌گیری (عمود بودن) توزیع خارج شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: همچنین در گزارش دریافتی از حوادث بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر هم که منجر به قطعی برق برخی مناطق استان شده بود؛ حدود ۱۹۵ فقره بریدگی سیم برق (ضعیف و متوسط) داشتیم و حدود ۴۶۵ مورد کابل سرویس مشترکان هم به دلیل تخریب دیوار بنا‌های روستایی قطع شده بود که اصلاح شدند.

شهیدی با تاکید بر اینکه اکنون ۱۳۷ روستای بدون برق استان برق دارند، گفت: در زمان وقوع حوادث باران در استان همدان نیرو‌گاه‌های تولید برق پراکنده استان در ویان و گامسیاب هم از مدار تولید برق خارج شده بود که به مدار تولید بازگشته است.

انتهای پیام/د.ا

برق روستاهای همدان وصل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.