معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

خاموشی در ۳۰ روستای استان همدان

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ادامه خاموشی در ۳۰ روستای استان همدان خبر داد.

خاموشی در ۳۰ روستای استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  شیرزاد جمشیدی معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به قطع برق ۱۳۷ روستای استان به‌دلیل بارش شدید برف و باران گفت: تاکنون ۱۰۷ روستا برق‌دار شده و ۳۰ روستا باقی‌مانده است که اکیپ‌های عملیاتی در حال رفع مشکلات آن‌ها هستند.
وی بیان کرد: با شروع بارش شدید برف و باران در استان همدان ۱۳۷ روستا بی‌برق شد که به تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های عملیاتی برق از بامداد ۱۱ فروردین ماه تاکنون؛ ۱۰۷ روستا برق‌دار شد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به فعالیت ۹۵ اکیپ عملیاتی در سطح استان افزود: با ورود سریع اکیپ‌ها و برآوردی که از خسارت شبکه صورت گرفت نسبت به ترمیم خرابی‌های شبکه اقدام و مشکلات اکثر روستا‌ها رفع شد.

جمشیدی گفت: در حال حاضر ۳۰ روستا در سطح استان در شهرستان‌های بهار، نهاوند، ملایر، اسدآباد، کبودراهنگ و فامنین بی‌برق هستند که بیشترین آن در شهرستان بهار است.

وی ادامه داد: این روستا‌ها به دلیل عدم دسترسی مناسب به شبکه، تخریب، شکستگی و سقوط تیر‌ها و سیلابی بودن برخی مسیر‌ها باقی مانده‌اند که با وجود شرایط سخت تلاش می‌کنیم برق این روستا‌ها نیز امروز تأمین شود.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به آماده‌باش نیرو‌ها عنوان کرد: امروز نیز ۴۷ اکیپ عملیاتی برق کار اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها و تیر‌های خسارت دیده را بر عهده دارند.

وی با اشاره به برآورد خسارت‌ها افزود: به محض عادی شدن شرایط و اتمام کار‌های عملیاتی و اجرایی برآورد ریالی خسارت نیز انجام می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته تمام امکانات استان اعم از پیمانکاران، تجهیزات سنگین شامل جرثقیل، بالابر، بیل مکانیکی  بکارگیری شده است، گفت: اعزام اکیپ‌های عملیاتی از شهرستان‌های تویسرکان؛ رزن و همدان به شهرستان نهاوند و بهار نیز برای کمک‌رسانی و تسریع در رفع خاموشی‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/د.ا

۳۰ روستای استان همدان بی‌برق هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.