رسالت اصلی پلیس تامین امنیت سیل زدگان است

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به خدمات رسانی پلیس به سیل زدگان، گفت: با بسیج همه ظرفیت‌ها، امنیت کامل در مناطق سیل زده استان برقرار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به حضور موثر پلیس در کمک رسانی به سیل زدگان گفت: رسالت اصلی پلیس در مناطق سیل زده، تامین نظم و امنیت است و فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و حضور در این مناطق فرصت مغتنمی برای کمک به شهروندان است.

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون به لطف خداوند متعال و با همکاری خوب مردم شهرستان پلدختر، کوچکترین مشکلی درخصوص امنیت در مناطق سیل زده نداشتیم و اوضاع به‌خوبی مدیریت شده است.

سردار مهدیان نسب با تاکید بر اهمیت احساس امنیت در بین مردم، تصریح کرد: امروز پلیس نماد خدمتگزاری در جامعه است و رضایت مندی مردم مایه دلگرمی نیروی انتظامی بوده و این رضایت مندی در بین سیل زدگان شهرستان پلدختر کاملا ملموس است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر حضور پلیس در کنار مردم تا پایان بحران، بیان کرد: گشت‌های ویژه انتظامی در نقاط مختلف شهرستان‌های سیل زده با بسیج کلیه نیرو‌ها و امکانات فعال است.

مهدیان نسب در پایان با تاکید بر حفظ امنیت و آرامش مناطق سیل زده، اضافه کرد: با تلاش مجاهدانه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و همکاری خوب مردم، روند امدادرسانی سرعت بیشتری گرفته است.

انتهای پیام/م

تامین امنیت سیل زدگان، رسالت اصلی پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.