کشف محموله ها‌ی کالای قاچاق به ارزش ۹۴ میلیارد ریال در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:محموله‌های کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹۴ میلیارد ریال در مشهد کشف شد.

کشف محموله ها‌ی کالای قاچاق به ارزش ۹۴ میلیارد ریال در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مأموران پلیس آگاهی در تعطیلات نوروز سال جاری از وجود ۲۹ انبار در شهر مشهد که انواع کالای قاچاق توسط افراد سودجو در آن دپو شده بود مطلع شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا پس از شناسایی این انبار‌ها با هماهنگی مقام قضائی به محل‌های موردنظر اعزام شدند و در بازرسی از این انبار‌ها ۶۶ تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج خارجی، ۵۰ تن و ۴۵۰ کیلوگرم خشکبار، ۱۴۶ تن حبوبات، ۲ هزار و ۸۹۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع لوازم خانگی، البسه خارجی، لوازم یدکی و لوازم تحریر که همگی فاقد مجوز بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:ارزش کالا‌های کشف شده ۹۴ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال برآورد شده و در این رابطه ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۲۹ سودجو دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار تقوی افزود: همچنین در مأموریت دیگری با کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک کارگاه غیرمجاز بسته بندی گوشت، دستورات لازم به فرماندهی انتظامی مشهد برای پیگیری پرونده صادر شد و تیم‌های تجسس کلانتری شفا با هماهنگی رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی خراسان و با همکاری اکیپ کارشناسان شبکه دامپزشکی مشهد بلافاصله وارد عمل شده و کارگاه مورد نظر را بازرسی کردند.

وی تصریح کرد: در این عملیات ۱۲ تن گوشت غیر مجاز و فاسد کشف و ۹ متهم در محل دستگیر شدند و ۴ متهم دیگر که با خودروی کامیون به محل کارگاه مراجعه کرده بودند را نیز دستگیر و ۱۳ متهم پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
منبع: مهر

انتهای پیام//ف.س
 

قاچاقچیان در چنگ ماموران نیروی انتظامی مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.