مشاور عالی مقام معظم رهبری با انتشار پستی از زحمات برخی از چهره‌های رسانه‌ای در جریان سیل اخیر تقدیر کرد.

تقدیر حدادعادل از زحمات چهره‌های خبری برای اطلاع‌رسانی سیلبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی حداد عادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با انتشار پستی در حساب کاربری شخصی خود در توییتر از فعالان رسانه‌ای که در نخستین روزهای وقوع سیل برای پوشش خبری اقدام کردند تقدیر کرد.


بیشتر بخوانید: #مدافع_مردم| پست معنادار اینستاگرام سردار سلیمانی از حضور امروز در مناطق سیل زده خوزستان


حداد عادل با هشتگ #همه‌باهم نوشت:

از فداکاری‌ها و زحمات آقای حسینی بای و پوریا تابان و همچنین خانم مرادی در روند اطلاع‌رسانی از وقایع سیل اخیر تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم از بعضی کم‌لطفی‌ها رنجیده نشوند و به فعالیت مهم خود کماکان ادامه بدهند. #همه‌باهم

تقدیر حدادعادل از زحمات چهره‌های خبری برای اطلاع‌رسانی سیل

گفتنی است؛ حسینی بای خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با حضور در آق‌قلا گزارشی متفاوت از مناطق سیل‌زده ارائه داد که با واکنش‌های مثبت و منفی زیادی روبرو شد. حسینی‌بای برای نشان دادن شرایط سخت و بارانی پلاتوی خود را در داخل آب ضبط کرد.

پوریا تابان  اهل گرگان از چهره‌های شناخته شده رسانه ملی است که با توجه به تعطیلات نوروز و حضور در استان گلستان خود را سریع‌تر از سایرین همراه با چند تن از ورزشکاران به آق قلا رساند و با انتشار پست‌هایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود شرایط بحرانی مناطق سیل‌زده را به اشتراک گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضایونس زاده حقیقی
۲۱:۵۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
سلام باتشکرازجناب آقای دکترغلامعلی حدادعادل که ازآقای محمدرضاحسینی بای تقدیروتشکر کردند.آقای محمدرضاحسینی بای یکی ازخبرنگاران ایثارگر وفعال وتلاشگررسانه ملی است.که با صداقت کارمی کنندوپاداش اصلی خودشان را ازخداونددریافت می کنند.جناب آقای محمدرضا حسنی بای من ازصمیم قلب به شما خسته نباشیدوخداقوت می گویم.انشاالله که کماکان شاهد فعالیت جنابعالی باشیم.انشاالله
آخرین اخبار