۱۰۴ قرارداد واگذاری زمین در شهرک صنعتی آذربایجان غربی منعقد شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: برای راه اندازی ۱۰۴ واحد طرف قرارداد، ۳۴ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی این استان طی سال ۱۳۹۷ به سرمایه گذاران واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علی عبدلی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت : شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در بخش واگذاری زمین به سرمایه گذار حدود ٣٠٠ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۶ رشد دارد.

وی اضافه کرد: از این تعداد پنج سرمایه گذار خارجی بوده و مابقی به متقاضیان سرمایه گذاری داخلی واگذار شده است.

وی با اشاره به آمار واگذاری زمین در سال ۱۳۹۶ شمسی، بیان کرد: ۵۵ قرارداد واگذاری زمین به میزان حدود ۱۱ هکتار در این مدت انعقاد شد که با توجه به رشد سرمایه گذار و اهمیت این حوزه رشد قابل توجهی را طی سال ۱۳۹۷ شاهد هستیم.

وی ادامه داد: ظرفیت اسمی اشتغال این واحد‌ها سه هزار نفر است که با راه اندازی آن‌ها می‌توان چرخه اشتغال استان را به حرکت درآورد.

وی گفت: همچنین طرح پرداخت مشوق حق انتفاع در راستای حمایت از تولید و اشتغال به صنایع کوچک در این استان اجرا می‌شود.

وی افزود: برای ترغیب سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه گذاری در نواحی صنعتی مشوق‌هایی برقرار شده که سرمایه گذاران تنها ۳۰ درصد قیمت حق انتفاع زمین را به صورت نقد می‌پردازند و بقیه در اقساط چندین ماهه گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برای خریداران زمین و تولید کنندگان در موقع خرید زمین به صورت نقده برای ساخت و ساز تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

انعقاد قرارداد واگذاری زمین در شهرک صنعتی آذربایجان غربی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.