بزرگ‌ترین تلفن تصویری اندروید، دستگاهی مناسب برای خانه‌های هوشمند +فیلم

پاپ‌تل V9 بزرگ‌ترین تلفن تصویری مجهز به سیستم‌عامل اندروید دستگاهی پرکابرد برای خانه‌های هوشمند است.

بزرگ‌ترین تلفن تصویری اندروید، دستگاهی مناسب برای خانه‌های هوشمند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پاپ‌تل وی ۹-Poptel V9 تلفن تصویری هوشمند دستگاهی جذاب و پرکاربرد برای خانه‌های هوشمند است. Poptel V9 با ظاهری تقریبا شبیه به دیگر تلفن‌های تصویری موجود در جهان به ویژگی‌هایی مجهز شده است که آن را به دستگاهی هماهنگ با سایر دستگاه‌های هوشمند در منازل پیشرفته امروزی تبدیل کرده است. این تلفن تصویری علاوه بر امکان برقراری تماس تصویری که وظیفه اصلی آن است با تعبیه درگاه‌های سیم‌کارت در آن به عنوان تلفن همراه نیز کاربرد دارد.

امکان استفاده در دو حالت اتصال مستقیم به برق یا حالت شارژی به کاربران امکان خارج کردن تلفن هوشمند حتی در بیرون از خانه، در حیات و در هر نقطه‌ای دیگر را می‌دهد. اما مهم‌ترین ویژگی Poptel V9 صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت ایده‌آل است. کاربر حین کار با این دستگاه که به خوبی با سیستم‌عامل اندروید هماهنگ شده است رابط کاربری بسیار لذت بخش آن را درک می‌کند و به همان سادگی که با تلفن همراه اندروید خود کار می‌‎‌کند با این دستگاه نیز کار می‌کند.

برقراری تماس تصویری در این دستگاه به همان سادگی تلفن همراه است و تنها با استفاده از اپلیکیشن‌های داخل دستگاه و یا دانلود و نصب سایر اپلیکیشن‌ها قادر هستید به ارتباط تصویری با دوستان و اقوام خود بپردازید. ضمنا می‌توان از صفحه نمایش بزرگ Poptel V9 به عنوان قاب عکس برای تماشای تصاویر مورد علاقه هم استفاده کرد. نمایشگر این دستگاه به طور هم‌زمان چند لمس را تشخیص می‌دهد.

از جمله قابلیت‌های دیگر پاپ‌تل ۹ هماهنگی کاربردی آن با دوربین‌های امنیتی منزل شما است. شما به راحتی می‌توانید تمام محل‌های مورد پوشش دوربین‌های امنیتی منزلتان را از طریق صفحه نمایش این تلفن هوشمند مشاهده کنید. ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای چک تصویری و نمایشگر ۸ اینچ مهم‌ترین ویژگی‌های Poptel V9 است. باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر دستگاه امکان ۳ ساعت چک تصویری را به کاربر می‌دهد.

با این دستگاه هوشمند همواره دمای منزل و میزان رطوبت و روشنایی خانه نیز قابل کنترل است. گفتنی است؛ هزینه این محصول از طرف شرکت سازنده ۱۳۰ دلار عنوان شده است. در ادامه فیلمی از این دستگاه مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: بالگرد مریخ پیما ناسا به زودی راهی فضا می‌شود


انتهای پیام/

پاپ‌تل V9 دستگاهی هوشمند برای منازل پیشرفته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار