کمک‌های نقدی و غیرنقدی ۲ میلیارد ریالی مردم خمین به مناطق سیل زده ارسال شد.

 ‍ارسال کمک‌های ۲ میلیاردی مردم خمین برای سیل زدگان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ۲ میلیارد ریال  کمک‌های مردم خمین و موکب ساقی عطشان جهت خدمات رسانی در مناطق سیل زده از شهرستان خمین ارسال شد.

طهرانی فرماندار  شهرستان خمین  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این کمک‌ها در قالب ۲۰۰ میلیون تومان نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.

طهرانی افزود: اقلام مورد نیاز مردم سیل زده موادغذایی، موکت، لوازم بهداشتی و کمک‌های نقدی می‌باشد که شهروندان می‌توانند با مراجعه به هلال احمر، کمیته امداد و سپاه این اقلام را به مردم سیل زده کمک نمایند.

سرهنگ براتعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمین هم گفت: با توجه به وقوع سیلاب در برخی مناطق کشور و نیاز هموطنان به مواد غذایی و کمک‌های نقدی، مردم شهرستان خمین بالغ بر ۲۴۰ میلیون ریال به پایگاه های جمع آوری کمک سپاه خمین برای سیل زدگان کشور کمک کردند که این میزان شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی بود و ارسال شد.

سرهنگ براتعلی از مردم نوع دوست خمین درخواست کرد با توجه به ادامه دار بودن روند خدمات رسانی به سیل زدگان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مراکز بسیج و یا سپاه ناحیه خمین ارائه کنند و افزود: درخواست می‌کنم از همه مردم خصوصا فرماندهان حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج که بیشتر از گذشته تلاش مضاعف کنند و تاکیدی که دارم این است که وجوه نقدی بیشتر باشد که احتیاج عزیزان است.

انتهای پیام / ج

۲ میلیارد ریال کمک‌های مردم خمین جهت خدمات رسانی به مناطق سیل زده

برچسب ها: سیل ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.