مراسم سالگرد شهید صیاد شیرازی فردا در کرمانشاه برگزار می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری مراسم سالگرد شهید صیاد شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص نیرو‌های مسلح در استان خبر داد.

مراسم سالگرد شهید صیاد شیرازی فردا در کرمانشاه برگزار می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سرتیپ دوم پاسدار مرادعلی محمدی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری مراسم بیستمین سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی در استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: همچنین این مراسم یادواره ۱۱۰ شهید شاخص و فرمانده نیرو‌های مسلح استان از جمله حسین ادیبان، سید محمد سعید جعفری و علی ایمانی خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سخنران این مراسم را امیر سرتیپ ستاد عبدالعلی پورشاسب، مشاور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا اعلام کرد.

وی هدف از برگزاری این مراسم باشکوه را تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و گفت: هدف ما این است که با برگزاری مراسم‌ها از این دست علاوه بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره و دلاورمردی‌های فرماندهان شاخص نیرو‌های مسلح از جمله شهید صیاد شیرازی، تحکیم، وحدت و اتحاد نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشته شود.

محمدی زمان این مراسم را ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ فردا چهارشنبه ۲۱ فروردین و مکان آن را تالار گل نرگس واقع در میدان لشکر کرمانشاه اعلام کرد.

وی در پایان از مشارکت سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، نیروی انتظامی، استانداری کرمانشاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرزبانی، شهرداری کرمانشاه، شورای شهر کرمانشاه و آموزش و پرورش در برگزاری این مراسم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

 

تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار