شهدا با خداوند معامله کرده و پیروز واقعی آن‌ها هستند

مشاور ارشد فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از شهدا به عنوان مظهر اقتدار و استقلال کشور یاد کرد که با نثار خون پاک خود عزت و امنیت را برای انقلاب به ارمغان آوردند.

شهدا با خداوند معامله کرده و پیروز واقعی آن‌ها هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار سرتیپ 'بهرام نوروزی' روز یکشنبه در دیدار با خانواده‌های شهید 'رامین پیری سرابی' و 'شهرام خدایی' در کرمانشاه اظهار داشت: شهدای والامقام مردان مرد روزگار بودند که از هستی و همه چیز خود گذشتند تا اقتدار و استقلال کشور حفظ شود.

وی ادامه داد: شهدای گرانقدر ایران اسلامی مقربان و خاصان درگاه الهی بودند که بدون هیچ چشمداشتی در راه اعتلای وطن و حفظ اسلام و انقلاب مردانه به نبرد با دشمنان پرداختند و با نثار جان پاک خود حماسه آفرین شدند.

سردار نوروزی با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده و پیروز واقعی آن‌ها هستند، گفت: معامله با خداوند چیزی جز عاقبت بخیری و روسفیدی در دنیا و آخرت به همراه ندارد.

مشاور ارشد فرمانده ناجا،  بیان کرد: ایران اسلامی اگر امروز در اوج قله رفیع افتخار و اقتدار قرار دارد به خاطر رشادت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است که با فداکاری و ایستادگی در برابر دشمن درس شجاعت را به همه جهانیان آموختند.

وی گفت: در این میان نقش خانواده‌های معظم شهدا را نیز نباید نادیده گرفت، آن‌هایی که فرزندانی رشید تربیت کردند و یا مشوق همسرانشان شدند تا در برابر دشمن بایستند نیز اجر و پاداشی همطراز با شهید عزیزشان دارند.


انتهای  پیام/ز

 

نقش خانواده‌های معظم شهدا   نباید نادیده گرفت

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار