محکومیت اقدام خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه دراستان خورشید انقلاب

مردم، مسئولان و نهاد‌های استان مرکزی اقدام خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  درپی اقدام نابخردانه دولتمردان آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی درروز تولد امام حسین بزرگ پاسدار جهان اسلام و روز پاسدار و مردم، مسئولان و نهاد‌های استان مرکزی با صدور بیانیه این اقدام خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه را محکوم کردند.

جمعی از مسولان ارشد استان مرکزی ومدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با تجمع در مقابل سپاه روح الله استان، اقدام دولت آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کردند.

محکومیت اقدام خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه دراستان خورشید انقلاب

نمایندگان استان مرکزی استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اقدام با لباس مقدس پاسداری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و در بیانیه‌ای با تبریک میلاد خجسته امام حسین علیه السلام و روز پاسدار به پاسداران اقدام آمریکا را محکوم کردند.

نمایندگان استان مرکزی در این بیانیه با اشاره به اقدام نابخردانه و بحران زای دولت ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اعلام کردند: آماده ایم با تصویب فوری طرح اقدام متقابل در مجلس شورای اسلامی پاسخی دندان شکن به این اقدام نابخردانه بدهیم.

دربیانیه مجمع نمایندگان استان مرکزی تاکید شده با افتخار و اعتقاد راسخ از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و در مقابله با دشمنان اسلام و ایران اسلامی در کنار پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی وسید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در بیانیه‌هایی جداگانه اقدام دولت ترامپ علیه سپاه را محکوم کردند و بیان کردند: این اقدام احمقانه آمریکا توطئه جدیدی علیه ملت ایران است که ملت نیز به برکت هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، در مقابل توطئه‌های شیطان بزرگ فریب نمی‌خورد.

شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی هم با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آورده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاورد‌های بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی / در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی / عمران / خدمات رسانی به محرومان / مسائل فرهنگی و هنری و تولید تفکر انقلابی نقش آفرینی کرده است وآمریکایی‌ها خوب می‌دانند که تصویب این طرح به منزوی شدن آمریکا منجر خواهد شد و مسئولیت پس از این اقدام با آمریکایی هاست.

انتهای پیام / ج

محکومیت یکپارچه اقدام امریکا علیه سپاه در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.