انتشارمجموعه شعر عکاسی که بر عکس مسیر رودخانه شنا می کند

مجموعه شعر عکاسی که بر عکس مسیر رودخانه شنا می‌کند از مهرگان علیدوست منتشر شد.

انتشارمجموعه شعر عکاسی که بر عکس مسیر رودخانه شنا می کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: مجموعه شعر عکاسی که بر عکس مسیر رودخانه شنا می‌کند اثر جدید مهرگان علیدوست است که ازسوی انتشارات مایا به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به چاپ این مجموعه شعر، افزود: این مجموعه از ٦٩شعر کوتاه، منتخبی از شعر‌های دهه هفتاد، هشتاد و نود مهرگان علیدوست است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت:مجموعه شعرعکاسی که بر عکس مسیر رودخانه شنا می‌کنددر ٨٠ صفحه به شمارگان ٥٠٠ نسخه و به بهای ١٠ هزار تومان به چاپ رسیده است.

نگار نادری با بیان اینکه، مهرگان علیدوست متولد سال ۱۳۶۱  و اهل لاهیجان است، افزود: این شاعر لاهیجانی سردبیر فصل نامه ادبی مازو و از وی مجموعه شعر آلیس در دل شیطان کوه که در سال ٩٧ از سوی نشر مایا به چاپ رسید و یکی از پرفروش‌های نمایشگاه کتاب بودو همچنین از وی مجموعه شعر اسیر مثل مجسمه آزادی در سال ٩٦ از سوی نشر بوتیمار و مجموعه شعر من و تو در سال ٨١ از سوی نشر شادمان به چاپ رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شعر چوب کبریت خاموش یکی از شعر‌های کتاب آلیس در دل شیطان کوه از این شاعر است که رتبه اول جشنواره سراسری شعر مازندران (نشان ملی نیما) را در سال ٩٦ به خود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام / ق

مجموعه شعر عکاسی که بر عکس مسیر رودخانه شنا می کند منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.