انتشار کتاب آثار برگزیده جشنواره ملی فرهنگ رضوی در رسانه‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : کتاب و لوح فشرده آثار برگزیده هشتمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها منتشر شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت:کتاب و لوح فشرده آثار برگزیده هشتمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها به همت این اداره‌کل منتشر شد.

وی با بیان اینکه، ترویج فرهنگ رضوی در جامعه مستلزم برنامه‌ریزی و پیش‌بینی فعالیت‌هایی هدفمند و مستمر است که در کنار پویایی و تازگی، طیف‌های مختلف جامعه را در بر گرفته و به تولید آثاری درخور و قابل تأمل بیانجامد، افزود: جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که تا کنون ١٦ دوره آن برگزار شده است و هدف اصلی آن نیز نهادینه کردن معارف رضوی در جامعه است، با استفاده هوشمندانه از ظرفیت‌های موجود توانسته است قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری را به خدمت گرفته و مفاهیم ارزشمندی را ارائه کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: این استان نیز به عنوان سرزمینی ولایی، که عشق و ارادت به امام رضا (ع) در گوشه گوشه آن موج می‌زند، پارسال میزبان هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور بود که در پایان یک هزار و ٥١٩ اثر از ٣٠ استان کشور به دبیرخانه جشنواره رسید.

فیروز فاضلی با بیان اینکه، آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره تیرماه پارسال در رشت برگزار شد، افزود: همانند دوره‌های گذشته جشنواره، کتاب آثار برگزیده این دوره در واپسین روز‌های سال ٩٧ به همت این اداره‌کل منشر شد.

وی با بیان اینکه، این کتاب ١٤٤ صفحه‌ای در قطع رقعی و شمارگان دو هزار نسخه چاپ شده است، گفت:این کتاب شامل گزارشی از برگزاری هشتمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها، بیانیه هیئت داوران و معرفی برگزیدگان جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: متن کامل ٢٢ اثر برگزیده جشنواره در بخش‌های سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، شعر رضوی و ویژه و همچنین تصاویر سه اثر برگزیده بخش عکس جشنواره، به همراه تصاویری از مراسم اختتامیه از دیگر بخش‌های این کتاب است.

فیروز فاضلی با اشاره به وجود بخش ویژه آثار رادیویی و تلویزیونی در این جشنواره، افزود: سه اثر برگزیده بخش رادیویی و تلویزیونی نیز در قالب لوح فشرده (DVD) به همراه کتاب آثار برگزیده هشتمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها منتشر شده است.

وی در پایان تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور مستقر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نسخه‌ای از کتاب و لوح فشرده جشنواره را برای برگزیدگان جشنواره ارسال کرد.

 

انتهای پیام / ق

کتاب آثار برگزیده جشنواره ملی فرهنگ رضوی در رسانه‌ها منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.