نشست مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی به همراه معاونین شبکه آفتاب با فرمانداری شهرستان شازند

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی به همراه معاونین شبکه آفتاب با فرمانداری شهرستان شازند دیدار کردند.

نشست مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی به همراه معاونین شبکه آفتاب با فرمانداری شهرستان شازندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی به همراه معاونین شبکه آفتاب درسفربه شهرستان شازند و نشست با با مسئولان این شهرستان راهکار‌های رسانه‌ای برای معرفی بیشتر ظرفیت‌ها کمک به توسعه این شهرستان را بررسی کردند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند با اشاره به نقش تأثیرگذار صدا و سیما در این نشست با اشاره به تقویت باور‌های دینی و پیگیری مطالبات مردم گفت: شبکه آفتاب با توجه به همه مناطق استان می‌تواند این تأثیرگذاری را بیشتر کند.

مصطفی عرب فرماندار شازند هم با اشاره به توانمندی‌های شهرستان شازند در بخش‌های صنعت کشاورزی و گردشگری گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های شهرستان رونق صنعت گردشگری شازند است که به کمک رسانه استانی محقق می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی هم با اشاره به پوشش ۹۹ و ۸ دهم درصدی شبکه‌های دیجیتال در شهرستان شازند گفت: با تامین اعتبار لازم در سال جاری این پوشش کامل خواهد شد.

مدیران شبکه آفتاب در این سفر از یک واحد تولید و فرآوری گیاهان دارویی در شهرک صنعتی شهباز بازدید و با توانمندی‌های صنعتی این واحد آشنا شدند.

بازدید از سرریز سد کمال صالح در بخش سربند شهرستان شازند یکی دیگر از برنامه‌های این سفر بود.

مدیرکل و معاونین صدا و سیما و معاونین صدا و سیمای استان مرکزی همچنین در سفر به شهرستان شازند به مناسبت روز جانباز با حضور در منزل احمد صفدری جانباز ۶۰ درصد سرافراز انقلاب از ایثار و فداکاری جانبازان و خانواده‌های معظم آنان تجلیل کردند.

انتهای پیام / ج

نشست مدیران شبکه آفتاب با مسئولان شهرستان شازند

برچسب ها: رسانه ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.