مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی خبرنگاری را دغدغه انسان‌های غیور و دردمند برای انعکاس خوبی‌ها عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ امیرهوشنگ آذردشتی، مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار خبرنگاری را دغدغه انسان‌های غیور و دردمند برای انعکاس خوبی‌ها عنوان کرد.

امیرهوشنگ آذردشتی، مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار خبرنگاری را دغدغه انسان‌های غیور و دردمند برای انعکاس خوبی‌ها عنوان کرد.

آذردشتی در این پیام آورده است:

خبرنگاری بیش از آنکه یک شغل محسوب شود، درد عشق و دغدغه‌ای است که انسان‌هایی غیور و دردمند برای انعکاس خوبی‌ها، ارزش‌ها، مشکلات و نابسامانی‌های اجتماع دارند و این دغدغه است که کار و قلم خبرنگار را با همه سختی‌ها و پستی بلندی‌ها، ارزشمند می‌کند؛ قلم و اندیشه‌ای که محصول آن در خدمت عموم جامعه قرار می‌گیرد نه قشر و گروهی خاص، تا بتواند آزادانه، خداپسندانه و بدور از ترس و واهمه، رخدادها، رویداد‌ها و حوادث تلخ و شیرین اجتماع پیرامون را به تصویر کشد و از پرتو آن، جامعه را به سر منزل مقصود رهنمون شود.

حضور در چنین هنگامه‌ی سترگی، همتی والا، عزمی استوار، چشمی بصیر، دیدی نافذ، قلمی نقاد و اندیشه‌ای سیال می‌خواهد که از بایسته‌های حرفه خبرنگاری است و خبرنگاران متعهد و متخصص را به سوی خود می‌خواند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی رشادت‌های همه شهیدان بزرگوار اهل قلم و اصحاب رسانه، بویژه شهید بزرگوار محمود صارمی، این روز را که «روز خبرنگار» نام گرفته، به همه همکاران عزیزم در عرصه خبر و اطلاع رسانی، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه عزیزان خبرنگار توفیقات روزافزون در آگاه نمودن جامعه و هدایت افکار عمومی بسوی نور و شعور، آرزومندم.

انتهای پیام / ج

پیام مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.