۱۹ کیلوگرم فرآورده خام غیر بهداشتی در فهرج ضبط و معدوم شده است

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: از ۳۱۱ مورد از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز در شهرستان فهرج بازدید شد که ۱۹ کیلوگرم فرآورده خام غیر بهداشتی ضبط و معدوم شد.

۱۹ کیلوگرم فرآورده خام غیر بهداشتی در فهرج ضبط و معدوم شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بماندشتی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: از آنجا که مصرف فرآورده‌های خام دامی، گوشت سفید، گوشت قرمز و ... از نیاز‌های اصلی جامعه است، دامپزشکی با افزایش نظارت بر مراحل تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی و مراکز عرضه، سلامت افراد را تامین می‌کند.

وی موقعیت‌های ویژه گردشگری شهرستان فهرج، نظارت بر مکان‌های عرضه مواد غذایی و رستوران‌ها را مهمترین اقدام برای میزبانی از گردشگران و مسافرین نوروزی عنوان کرد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج افزود: بر این اساس در ایام نوروز شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ با دو اکیپ ثابت مستقر در شبکه جهت پاسخگویی به مراجعه کنندگان و سیار در سطح شهر جهت نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها آماده ارائه خدمات به کلیه همشهریان و مسافرین نوروزی بوده است.

بماندشتی از همشهریان تقاضا کرد در سال جدید، مواد خام دامی مورد نیاز اعم از گوشت، مرغ، ماهی و ... را از مراکز معتبر مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و در هنگام خرید گوشت حتما به مهر و برچسب معتبر دامپزشکی بر روی لاشه‌ها که نشانه تائید و بازرسی تحت نظارت دامپزشکی است توجه کنند ضمن اینکه در هنگام خرید مرغ نیز به درج کد بهداشتی و تاریخ تولید و انقضاء دقت کنند.


انتهای پیام/س

 

افزایش نظارت بر مراحل تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار