حماس: نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی اهمیتی ندارد/ مبارزه ادامه می‌یابد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نتایج نهایی انتخابات رژیم صهیونیستی را بی‌اهمیت دانست و بر ادامه مبارزه با اشغالگران تأکید کرد.

حماس: نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی هیچ اهمتی ندارد/مبارزه ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نتایج انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی را بی‌اهمیت دانست.

«خلیل الحیه» از اعضای ارشد حماس با بیان اینکه نتایج انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی هیچ اهمیتی ندارد افزود: «همه جناج‌ها و احزاب (رژیم صهیونیستی) دو روی یک سکه هستند، سکۀ اشغالگری».

 مقام ارشد جنبش مقاومت حماس با اشاره به اینکه هیچ تفاوتی بین احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی نیست تأکید کرد مبارزان حماس برای پایان‌دادن به اشغال‌گری اسرائیل و دست‌یابی به اهداف ملی همچنان به مبارزه خود علیه این رژیم ادامه خواهند داد.

انتخابات پارلمانی در فلسطین اشغالی روز سه‌شنبه برای گزینش ۱۲۰ نماینده کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برگزار شد.

شمارش اولیه قریب به ۹۷ درصد از آرای انتخابات سراسری رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که حزب راستگرای لیکود تحت هدایت «بنیامین نتانیاهو» و رقیب اصلی آن یعنی ائتلاف آبی و سفید به ریاست «بنی گانتز» رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی هر دو ۳۵ کرسی در کنست (پارلمان) این رژیم به دست آورده‌اند.

از سوی دیگر، برخی منابع خبری نیز بر اساس آخرین نتایج شمارش آرا اعلام کرده‌اند که حزب نتانیاهو ۳۷ کرسی را تصاحب کرده و ائتلاف آبی و سفید نیز تا این لحظه با کسب ۳۶ کرسی در جایگاه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار