مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ فاش شد +تصاویر

به تازگی تصاویر کاملی از پرچمدار جدید وان‌پلاس منتشر شده که اکثر مشخصات این مدل را فاش می‌سازد.

مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک ماه دیگر به معرفی پرچمدار ۲۰۱۹ شرکت وان‌پلاس باقی مانده، اما با انتشار تصاویر کامل از رندر‌های این مدل تقریبا اکثر ویژگی‌های ظاهری و مشخصات این مدل فاش شد تا ما بدانیم که تا یک ماه دیگر، وان‌پلاس چه محصولی را به عنوان پرچمدار جدید خود معرفی خواهد کرد.

دوربین سه‌گانه اصلی و نمایشگر بزرگ

اولین ویژگی که در تصاویر جدید به چشم می‌آید استفاده از دوربین سه‌گانه اصلی در پشت قاب وان‌پلاس ۷ است که نشان می‌دهد این شرکت باز هم به بخش دوربین پرچمدار خود اهمیت زیادی داده است. البته استفاده از دوربین سه‌گانه در پرچمداران شرکت‌های مختلف تبدیل به امری طبیعی شده و می‌توان گفت وان‌پلاس یکی از آخرین شرکت‌هایی است که از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد.

انتظار می‌رود سنسور اصلی با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل انتخاب شده باشد و سنسور دوم نیز با استفاده از لنز واید، میان ۱۶ تا ۲۴ مگاپیکسل کیفیت داشته باشد. دوربین سوم نیز می‌تواند به لنز تله‌فوتو مجهز باشد، اما با توجه به اقتصادی بودن مدل‌های وان‌پلاس چنین احتمالی ضعیف است، به همین دلیل احتمال می‌رود سنسور سوم با لنز عمیق برای بهبود کیفیت تصاویر پرتره مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ فاش شد +تصاویر

همانند وان‌پلاس ۶ و ۶ تی، مدل جدید این شرکت نیز از شیشه با کیفیت تولید شده که در عقب آن سه سنسور اصلی دوربین به شکل عمودی قرار دارد. در جلو نیز نمایشگر بزرگ با حاشیه باریک و به صورت یکپارچه دیده می‌شود. به نظر می‌رسد اسپیکر در لبه بالایی قاب جای گرفته و طبق انتظار حسگر اثر انگشت هم که در زیر نمایشگر قرار دارد. این صفحه نمایش حجیم ۶.۵ اینچ پهنا دارد و نسبت نمایشگر به بدنه نیز رقم خارق‌العاده ۹۵ درصد خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ فاش شد +تصاویر

دوربین سلفی پاپ‌آپ

همانطور که در تصاویر مشخص است، برخلاف پرچمداران قبلی وان‌پلاس، نمایشگر بدون بریدگی برای دوربین سلفی طراحی شده است، نمایشگر بزرگ با حاشیه باریک نیز به جذابیت این پرچمدار افزوده است، اما دوربین سلفی کجا قرار دارد؟

مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ فاش شد +تصاویر

از آنجایی که بعید است در این مدل شاهد استفاده از دوربین زیر نمایشگر باشیم، به احتمال فراوان دوربین سلفی به صورت پاپ‌آپ طراحی شده که در مواقع لزوم از قسمت بالایی قاب بالا آمده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از دوربین پاپ‌آپ در مدل‌های چینی افزایش پیدا کرده و مشابه این طرح را در تولیدات شرکت‌هایی همچون اوپو و ویوو زیاد دیده‌ایم.

مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ فاش شد +تصاویر

مشخصات فنی

البته مشخصات دقیق وان‌پلاس ۷ هنوز منتشر نشده، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که این پرچمدار از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ بهره ببرد، همچنین سه نسخه حافظه رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی و سه ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده باشد. این مشخصات به همراه باتری با ظرفیت بیش از ۴ هزار میلی‌آمپر با پشتیبانی از وارپ شارژ وان‌پلاس می‌تواند لقب یکی از باکیفیت‌ترین، خوش‌ساخت‌ترین و مقرون‌به صرفه‌ترین پرچمداران ۲۰۱۹ را به وان‌پلاس ۷ بدهد.

مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ فاش شد +تصاویر

انتظار می‌رود این مدل در اواسط ماه می‌ میلادی معرفی شود و پس از یک هفته پیش‌فروش آن آغاز گردد. پیش‌بینی‌ها از قیمتی حدود ۶۰۰ دلار برای وان‌پلاس ۷ خبر می‌دهند که کاملا مقرون‌به‌صرفه است و می‌تواند فروش خوبی را در چین و آمریکا برای این مدل تضمین کند. وان‌پلاس برنامه دارد تا در سال جاری از اولین مدل 5G خود نیز رونمایی کند، مدل 5G به احتمال فراوان تغییرات زیادی با وان‌پلاس ۷ نخواهد داشت و صرفا با پیشرفت‌هایی در کیفیت سنسور دوربین یا ظرفیت حافظه رم، حافظه داخلی و باتری همراه خواهد بود. مدل 5G نزدیک به هزار دلار قیمت خواهد داشت.

مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ فاش شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: سود هنگفت سامسونگ و اپل از ممنوعیت فروش محصولات هوآوی در آمریکا


انتهای پیام/

رندر‌های نهایی وان‌پلاس ۷ منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار