ممنوعیت ورود وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین عبوری به حریم مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد گفت: ورود وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین عبوری به حریم شهر مشهد ممنوع است.

ممنوعیت ورود وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین عبوری به حریم مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین مختاری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد گفت: ورود خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین ترانزیتی جاده‌ای که به مقصد سایر شهر‌ها از معابر شهر مشهد عبور می‌نمایند، ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت ورود ناوگان باری ترانزیتی جاده‌ای که هیچ مبدا یا مقصدی در شهر مشهد نداشته و تنها با هدف گذر به سمت سایر شهر‌ها  قصد عبور از معابر شهر مشهد را دارند، تصریح کرد: ناوگان سنگین و نیمه سنگین که قصد ورود به شهر را دارند در صورت داشتن بارنامه می‌توانند با اخذ مجوز موردی زمانی و مکانی به مسیر خود ادامه دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری مشهد گفت: زمان مجاز برای ورود ناوگان سنگین و نیمه سنگین جاده‌ای دارای بارنامه به محدوده‌های زمانی و مکانی ساعت ۲۳ الی ۶ صبح در محدوده قرمز، ۲۳ الی ۱۰ در محدوده زرد و ۲۳ الی ۱۷ در محدوده سبز می‌باشد.

مختاری افزود: شرکت‌های حمل‌ونقل بار و رانندگان وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه سنگین موظفند ضمن اخذ مجوز تردد مدت دار یا موردی، برنامه تردد وسایل نقلیه خود در مناطق مختلف شهری را به نحوی تنظیم نمایند که تردد و توقف آن‌ها در محدوده‌های مکانی قرمز، زرد و سبز مطابق با ساعات اعلام شده باشد.

وی با بیان اینکه محدوده تردد وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه سنگین در محدوده مرکزی شهر قرمز است، تصریح کرد: حد فاصل محدوده قرمز تا رینگ بزرگراهی شامل بزرگراه غدیر، بابانظر، چراغچی، آزادی، بولواراستقلال، معلم، شهید قانع، صیاد شیرازی، پیروزی و بزرگراه کلانتری به استثنای بولوار احمد آباد، ملک‌آباد و وکیل آباد محدوده زرد و محدوده خارج از محدوده زرد تا حریم شهر محدوده سبز می‌باشد.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

ورود ناوگان سنگین و نیمه سنگین با بارنامه به حریم مشهد آزاد است

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.