مدیرکل تعاون وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

اعطای ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات خرید مسکن به فرهنگیان سیل‌زدگان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اعطای ۵۰۰ میلیون ریالی تسهیلات خرید مسکن و ۱۵۰ میلیون ریالی خرید لوازم خانگی به فرهنگیان سیل‌زده خبر داد.

اعطای ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات خرید مسکن به فرهنگیان سیل‌زدگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده پلدختر با حضور در منازل فرهنگیان سیل‌زده و دلجویی از خانواده آن‌ها در گفتگو با خبرنگار فارس در پلدختر، اظهار داشت: خدمات‌رسانی به هم‌نوعان و هم‌وطنان سیل زده که امروز در پلدختر گرفتار سیل شده‌اند، وظیفه‌ای توأم با لذت است.

وی گفت: آموزش و پرورش نیز جهت رفاه حال مردم سیل‌زده در همراهی، همیاری و همکاری با آنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نیرو‌های این اداره در حال بررسی و شناسایی جامعه فرهنگی آسیب دیده از سیل هستند تا با توجه به نوع خسارت وارده بسته‌های حمایتی و رفاهی با آن‌ها ارائه شود.

وی افزود: بسته‌های حمایتی که از سوی اداره آموزش و پرورش بین فرهنگیان و خانواده‌های سیل زده آن‌ها توزیع می‌شود علاوه بر تسهیلات مسکن و خرید لوازم خانگی مساعدت‌های بلاعوض به دانش‌آموزان سیل زده است.

کریمی‌فر گفت : ادارات کل آموزش و پرورش تهران و شهرستان‌های این استان به انضمام این اداره در استان البرز به عنوان استان معین مناطق سیل‌زده انتخاب و از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی به سیل زده‌ها استفاده می‌شود.

وی افزود: با مشارکت تعدادی از خیران مدرسه‌ساز در سراسر کشور و دعوت از آن‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه‌های فی مابین به زودی عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی مدارس تخریب شده از سیل آغاز می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: همچنین به زودی مقداری تجهیزات اداری و آموزشی برای مناطق سیل‌زده تهیه، تأمین و تحویل ادارات آموزش و پرورش مربوطه می‌شود.

وی افزود: تا عادی شدن وضعیت بحرانی در مناطق سیل‌زده توزیع مواد غذایی گرم توسط مرکز رفاهی خانه‌های معلم صورت می‌گیرد.

 انتهای پیام / ا

تسهیلات خرید مسکن به فرهنگیان سیل‌زدگان

برچسب ها: سیل ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار