جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد:

افزایش کیفیت در خدمت رسانی به مردم / توسعه طرح تجمیع فوریت‌های پلیسی ۱۱۰

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: خدمات پلیسی برای پاسخگویی به مردم و رفع دغدغه‌های آن‌ها با توسعه طرح تجمیع فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سرعت و کیفیت بیشتری خواهد داشت.

خدمت رسانی به مردم / توسعه طرح تجمیع فوریت‌های پلیسی ۱۱۰به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جانباز در آئین افتتاح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان خراسان رضوی، گفت: مشهد  به واسطه وجود بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) و همچنین ویژگی‌های منطقه‌ای از حساسیت زیادی برخوردار است به گونه‌ای که قلب ایران و جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی افزود: تأمین و برقراری نظم و امنیت و ارتقا احساس امنیت شهروندان و زائران حرم مطهر رضوی از اهمیت بی شماری برخوردار است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، یکی از اولویت‌های اساسی نیروی انتظامی در سال جدید، تشدید طرح‌های مقابله‌ای با ورود و قاچاق مواد مخدر به کشور اعلام و ادامه داد: این مساله با توجه به اینکه مقادیری از مواد افیونی از مرز‌های شرقی و شمال شرق وارد کشور می‌شود بر ضرورت توجه بیشتر به موضوع ارتقا و کیفیت بخشی به خدمات و عملکرد پلیس برای امنیت وآرامش شهروندان می‌افزاید.

سردار سلیمانی با اشاره به افتتاح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان خراسان رضوی، گفت: در این طرح، مرکز فرماندهی و کنترل ۲۸ شهرستان خراسان رضوی در آینده نزدیک به این مرکز که ۶۰ اپراتور در حال حاضر در آن فعال هستند، متصل خواهند شد.

وی افزود: توسعه این طرح، خدمات پلیسی را برای پاسخگویی به مردم و رفع دغدغه‌ها و خواسته‌های آنان از نظر سرعت و کیفیت، مطلوب و شایسته‌تر خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پلیس در مناطق سیل زده کشور به عنوان اولین نیروی امدادی اشاره وادامه داد: پلیس در ایام نوروز در آماده باش کامل و همراه و همگام مردم بود به همین دلیل نیروی انتظامی در زمان وقوع سیلاب غافلگیر نشد بلکه در برخی از مناطق، خطر نزدیک شدن سیل را به شهروندان اطلاع رسانی کرد که این اقدام و حضور به موقع از میزان خسارت‌های جانی در مناطق مختلف سیل زده کشور کاست.

سردارسلیمانی به اجرای طرح‌های ویژه، افزایش حضور مأموران پلیس در مناطق سیل زده و اعزام نیرو‌های کمکی از استان‌های معین در این مناطق اشاره گفت: هیچ گونه مورد ناامنی، ضدامنیتی و سرقت در این مناطق به پلیس گزارش نشده است.

وی درباره حادثه سقوط بالگرد نیروی انتظامی افزود: برجک‌های ناجا در برخی از مناطق غرب کشور در نقاط صعب‌العبور قرار دارند که نیرو‌های آنان با بالگرد جابجا می‌شوند؛ در این حادثه بالگرد ناجا با ۹ سرنشین در حال حمل نیرو بود که دچار سانحه شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی درپایان ادامه داد: در این حادثه، یک شهید و ۲ مجروح داشتیم که امیدواریم حال مجروحان هر چه زودتر رو به بهبود باشد.

انتهای پیام//ف. ک


توسعه طرح تجمیع فوریت‌های پلیسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.