بدشانسی عجیب سارق حین دزدی موبایل مسافران! +فیلم

سارقی که با سرقت تلفن همراه یکی از مسافران اتوبوس پا به فرار گذاشته بود هرگز تصور نمی‌کرد زنی که موبایلش را دزدیده کرده است یک پلیس با لباس شخصی باشد.

سرقت موبایل پلیس زن، سارق را به دردسر بزرگی انداخت! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سارقی که با سرقت تلفن همراه یکی از مسافران اتوبوس در چین پا به فرار گذاشته بود هرگز تصور نمی‌کرد زنی که موبایلش را سرقت کرده است یک پلیس با لباس شخصی باشد. این مرد که با سرقت تلفن همراه این پلیس قصد فرار داشت سرانجام توسط خود این پلیس به دام افتاد. این پلیس زن که هویتش اعلام نشده است در حالی که کارش به پایان رسیده بود و در حال بازگشت به منزل بود ناگهان در اتوبوس مورد سرقت این سارق قرار گرفت.

ویدئویی که از داخل اتوبوس و همچنین از چند دوربین مدار بسته در خیابان‌های چین تهیه شده است تمام این اتفاق را به تصویر می‌کشد. این ویدئو هنگام توقف اتوبوس در یکی از ایستگاه‌ها در حالی که یک مسافر در حال سوار شدن اتوبوس است سارق را که موفق به سرقت موبایل شده در حال پیاده شدن از اتوبوس نشان می‌دهد. این در حالی است که "فیو یینگ" در مقابل پله‌های اتوبوس در حالی که یک کودک را در بغل دارد تلاش می‌کند مانع فرار دزد سارق شود.

تلاش او برای گرفتن سارق در مقابل درب اتوبوس بی‌نتیجه ماند و سارق با پریدن به خیابان موفق به فرار شد. اما این تمام ماجرا نبود و این زن جوان با سپردن پسر خردسالش به پدر شوهرش بلافاصله اقدام به تعقیب این سارق می‌کند. همچنین یک مرد جوان در خیابان که متوجه این ماجرا شده بود اقدام به تعقیب سارق کرد. سرانجام تعقیب و گریز این سه نفر با دستگیری سارق به پایان رسید. پلیس جوان با کمک عابر پیاده و پیومدن بیش از ۱ کیلومتر توانست سارق را دستگیر کنند.

گفتنی است؛ این سارق که اکنون با قرار وثیقه آزاد شده است قرار است اواخر این ماه در دادگاه حاضر شود.

انتهای پیام/

سرقت موبایل پلیس زن، سارق را به دردسر بزرگی انداخت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.