فروش ۵۸ اثر هنری در نمایشگاه «سیل مهربانی» / حراج ادامه دارد

در سه روز نخست برپایی نمایشگاه «سیل مهربانی»، ۵۸ اثر هنری به نفع سیل‌زدگان کشور فروخته شد.

فروش ۵۸ اثر هنری در نمایشگاه «سیل مهربانی» / حراج ادامه داردبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه حراج آثار هنری به نفع سیل‌زدگان کشور با عنوان «سیل مهربانی»، از سه‌شنبه۲۰ فروردین همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری افتتاح شد. 

به گفته سید مسعود شجاعی طباطبایی، در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ اثر در معرض فروش قرار گرفته است که عواید حاصل از فروش تماماً به سیل‌زدگان کشور اختصاص می‌یابد.

تا پایان هفته گذشته، ۵۸ اثر در نمایشگاه «سیل مهربانی» به فروش رفته‌اند؛ آثاری از نصرالله افجه‌ای، علی تن، مرتضی گودرزی دیباج، ملک دادیار گروسیان، حشمت الله نوروزی، محمدتقی صداقتی، میثم سلطانی، رضا بدرالسماء، حسن یاقوتی، علی اسلامی مقدم، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، محمدحسین نیرومند، قدرت‌الله معماریان و ...

گران‌ترین اثر نقاشی نمایشگاه متعلق به حمید عجمی است. عکس‌های محسن راستانی هم در رده آثار گران قیمت قرار دارند. محمود عبدالحسینی و علی فریدونی هم با عکس‌هایی ۱۰ میلیون تومانی در این نمایشگاه حاضرند.

از دیگر آثار گران قیمت این نمایشگاه می‌توان به تابلوی ۱۵ میلیون تومانی حسن روح‌الامین، خوشنویسی ۱۲ میلیون تومانی نصرالله افجه‌ای و طراحی ۸ میلیون تومانی کامبیز درم‌بخش اشاره کرد. زنده‌یاد احمدرضا دالوند هم با ۳ اثر مجموعاً به قیمت ۴ و نیم میلیون تومان در این نمایشگاه حاضر است.

نمایشگاه سیل مهربانی تا ۳۰ فروردین‌ماه همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری‌های خانه، خانه عکاسان و ابوالفضل عالی حوزه هنری ادامه دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

برچسب ها: هنرهای تجسمی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.